Konco-konco ku

Saturday, September 15, 2012

TERKINI!! DEMO HARGA DARI PERSATUAN PENIAGA BURUNG WALIT!!






Baru sebentar tadi persatuan peniaga sarang burung walit yang diketuai oleh YB Sekinchan, Ng Suee Lim datang ke jamuan hari raya belia yang diadakan di Tanjong Karang.

Penternak burung walit meminta DS Noh Omar supaya membantu penternak sarang burung walit dari segi pengawalan harga sarang burung.

Hampir 300 orang penternak sarang burung walit dari seluruh Selangor hadir berdemo.

Berita lanjut akan menyusul...

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Bagaimana pula dengan rumah burung walit haram yang dibuat di kampung melayu yang kedudukan 10 meter dan sound speaker dibuka awal pagi sehingga lewat malam...gua cakap sebab aku dah kena...bunyi speaker dah macam duduk dalam kepala otak.....ini la perangai cer ni pentingkan diri tak pedulikann orang lain ...hanya fikir untung sendiri sahaja....

    ReplyDelete
  2. Untung senyap sepi
    bila rugi cari menteri..
    sendiri pelihara sendiri carilah ....

    ReplyDelete
  3. orang bela burung walit ni boleh kasi untung gomen ke?
    Contohnya , kalau anda buka saloon dibandar anda kena bayar lesen
    tapi bila anda bela burung walit atas kedai saloon, ada ke mereka bayar lesen?
    Kalau dikira untung, bela burung lagi untung
    So apa nak sebok sebok pasal harga, buat kerja pun macam kerja haram ....

    ReplyDelete
  4. x untung x leh la nk byr duit todi si YB sekinchan tu..dh x bleh la langgar anak melayu lg..cibai

    ReplyDelete
  5. kenapa bila rugi saja baru nak cari menteri minta tolong?
    bila untung ada jumpa menteri, inilah yg dikata orang penternak burung walid ternak burung,wakil rakyar ternak penternak burung!sama-swama bebal

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...