Konco-konco ku

Monday, September 10, 2012

GEMPAR!! JEFF OOI AKAN BUAT U-TURN MENJELANG PRU-13!!


Suratkhabar Kwong Ming muka A12 hari ini menunjukkan ahli Parlimen Jelutong Jeff Ooi dalam Majlis Phor Thor pada September 5hb baru-baru ini di Jalan Perak, Pulau Pinang.

Gambar menunjukkan dia berucapa atas pentas yang ada bendera BN.

Hmmm .... adakah pegawai di dalam pejabat Ketua Menteri ini sudah lompat atau acara yang ada kaitan dengan BN sudah di hijack menjadi acara DAP?

Jeff Ooi adalah blogger pertama Malaysia. Dia pernah berhadapan dengan banyak masaalah undang-undang hingga akhirnya dia di tarik masuk Gerakan oleh bekas Presiden gerakan.

Bawah Bakut Lolian, Dr Koh Tsu Koon, Jeff Tidak dipedulikan dan dia pula meajdi kritikal terhadap kerajaan Pak Lah dan akhirnya dipujuk Lim Guan eng masuk DAP.

Dia jadi besar kepala bila DAP memanng dan bertelagah dengan PKR mengenai perlantikan ahli Majlis PBT. Dia turut juga membuat remark terhadap kumpulan JIM yang ramai berada dalam PJR dan reaksi terhadapnya adalah dia dituduh sebagai anti Islam.

Pendek kata, Jeff Ooi dah besar kepala sebelum Lim Guan eng jadi cocky dan arrogant dan Ng Wei Aik secara terbuka dengan sikap rasis terutama terhadap Melayud an Islam.

Ada kata Jeff Ooi sudah mula mutakhir ini penat dan kecewa dengan DAP.

SOalannya kembali: Adakah Jeff Ooi nak keluar BN atau Gerakan kempen untuk DAP di Penang? Jeng jeng jeng ....

1 comment:

  1. takyah patah balik la...kasi semak ja...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete

comment please.....