Konco-konco ku

Friday, September 21, 2012

DAP TIDAK PERNAH KISAH TENTANG ISLAM DAN MELAYU!! - TUNKU AZIZ


Orang Melayu diingatkan supaya tidak terpedaya dengan DAP yang sama sekali tidak berminat memperjuangkan isu-isu sensitif berkaitan Islam yang terbukti dengan tindak-tanduk Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham, baru-baru ini.

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mendedahkan bagaimana dalam mesyuarat dan ceramah DAP, ketika isu Islam dibangkitkan mereka hanya mendiamkan diri.

"Saya ingat lagi bagaimana dalam mesyuarat dan ceramah, andai isu Islam dibangkitkan, mereka akan cuba mengelak daripada berbincang. Kecuali sesekali mereka akan bercakap tentang hudud dan Pas.

"Perbuatan Koo Ham yang tidak sensitif dengan perasaan masyarakat Melayu Islam tidak menghairankan saya malah sikap itulah pendirian sebenar DAP. Mereka hanya berminat untuk mendapatkan undi orang Melayu bukan perjuangan Islam "

2 comments:

  1. Harap semua orang Melayu ambil iktibar yang serious atas statement diatas. Jangan terpedaya dengan mainan saikology Cina DAPigs terhadap Melayu. Tengok je macam mana Lee Singapork kencing budaya, bangsa, kedaulatan raja, dan apa saja hak Melayu disana. Begitu jugak disini Cina DAPigs juga berniat yang sama. DAPigs senatiasa ego, ingat dia orang pandai serba serbi - politics ke economics ke......poooodah......ilmu tak kemana.

    Biar je le si Anwar Ibrahim anak bini dengan cara mereka nak jual maruah mereka, tak perlu kita orang Melayu yang waras ni nak ikut dia.

    Tapi aku harap Najib jangan lah complacent sangat dengan orang orang yang menerajui UMNO sekarang ni. Satu masa dulu (<2008) agak sombong dan bongkak sangat, itu yang buat orang benci. Cuba sederhana je lah. Ilmu Allah ni kan luas, jangan mudah DAPigs ingat dia boleh perlemahka kita. Tunjukkan lah yang kita ini berilmu.

    ReplyDelete
  2. Dap ni memang cukup licik utk membodek dan menipu, cuma Pas saja yg tak faham2..

    selama ini bila sebut pasal islam, melayu.. pasti Dap akan membantah dan tak ambil berat.. Pas masih lagi tak faham2.. tapi masih mengangguk2kan kepala..

    Dap hanya perlu sebut "Dap sokong islam" hanya utk mengaburi mata Pas.. Pas dah bertekebeerr ramai2 dan dah terus sanjung tinggi bangsa cina Dap kononnya dah terima islam, mudahnya Pas ditipu, hakikatnya Dap tetap hingga kini menentang apa saja yg ingin dilakukan oleh Pas utk islam.. malah sekarang Pas pula yg telah diperhambakan oleh cina Dap.. angguk geleng2 apa saja cina Dap ni cakap tanpa membantah walau pun cina dap ini menghina islam

    tapi jika melibatkan kepentingan bangsa cina, Dap pasti akan mempertahankannya malah sanggup pula mempertikaikan hak2 bumiputra khususnya hak2 org melayu dan islam.. tapi yg lebih hampehhnye..Pas sanggup pula bersekongkol mempertahankan apa saja kemahuan bangsa cina ini walaupun hak bangsa melayu dan agama sendiri dicabar oleh cina Dap ini..

    Pas semakin hancor ibaratkan tunggul kayu burok hanya tunggu masa utk tumbang

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...