Konco-konco ku

Wednesday, September 26, 2012

PEMUDA PAS KANTOI BERKHALWAT DENGAN WANITA INDON!!

Semalam blog Media Permatang Pauh memaparkan seorang Pemuda PAS Pulau Pinang telah dipukul hingga masuk hospital kerana kantoi berkhalwat dengan wanita Indon.

Kejadian berlaku pukul 4pagi di Taman Pauh itu mendapati Pemuda PAS itu sedang asyik bercengkarama sebelum diserbu penduduk kampung yang sudah lama memerhatikan kelibat pemuda itu keluar masuk ke dalam rumah wanita tersebut.

Punya besar gambar Nik Aziz dan lambang PKR kat belakang kereta pemuda tu. Sah-sah ahli syurga yang mendapat perkenan Nik Aziz. Buatlah dosa macam mana sekali pun, masih tetap diampunkan oleh Nik Aziz.

Konspirasi UMNO? Fitnah UMNO? Diperangkap? Dah tak laku lah ayat tu sekarang.

Kalau dah salah tu mengaku je kan senang, jangan nak salahkan orang lain dan menuding jari kat orang sekeliling yang menangkap. Ada otak pakai, jangan malukan mak bapak.

Sokong PAS, semua tak berdosa.....

4 comments:

  1. Assalam. Dulu-dulu den hanyo nampok sticker Jesus Christ, tuhan Hindu & Buddha di kenderaan. Tapi la ni, den ado nampok sticker orang tuo bersorban pada sesetengah kenderaan. Ado ugamo baru ko yang muncul pado zaman ni. Mushkil jugo den.

    ReplyDelete
  2. Agama baru PAS.. Nabi semua dah siap lantik..

    ReplyDelete
  3. aku nak undi Pas sebab ada nabi pasang siap merangkap wali keramat si tua n.ajis tu..

    ReplyDelete
  4. asik tengok ubat seks jer dalam suratkhabar haramkah...bodo btul setan dalam parti ajaran sesat nie...asik nk desel pala ko*ek jer keja...hahahaha

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...