Konco-konco ku

Friday, September 14, 2012

GEMPAR!! BAS MEWAH ANWAR ADA BILIK TIDUR??

Mendapat pesanan ringkas dari seorang sahabat yang mengatakan bas mewah jelajah merdeka rakyat yang digunakan oleh Anwar ada bilik tidur. Hah?! BILIK TIDUR?? UNTUK SIAPA??

Rupanya inilah yang membimbangkan Wan Azizah kerana bas yang membawa Anwar berceramah ditemani jambu-jambunya ada menyediakan bilik tidur khas dibelakang bas. Macam tak caya tapi aku masih menunggu bukti selanjutnya. Sabar...

9 comments:

  1. naik bas tak payah pakai password kot!

    ReplyDelete
  2. mesti ada punya sebab dia nak main jubur kalau jumpa jantan jambu kalau dalam hotel tak selamat dah

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=IY8D_K828fk

    ReplyDelete
  4. Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


    Anwar: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


    Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
    tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

    celako kau .... !!!


    Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
    TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


    Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


    Anwar: OK lah Jah ...
    sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
    nak mintak ampun ...

    sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
    dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



    PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!!

    ReplyDelete
  5. Khalid gagap dah pasang cctv dlm bus tu.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ada ke org nk percaya kecuali penyokong tegar United Malaya NO OTAK (umno)
    Nak fitnah pun agak agaklah...
    Bahalol, totol, badigol

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...