Konco-konco ku

Tuesday, September 25, 2012

MENTERI KDN NAK DIAM LAGI KE BENDA NI? SAMPAI BILA ISLAM AKAN TERUS DIHINA?

See..Aku dah kabo dari awal lagi. Selagi Menteri KDN tak bertindak kepada individu yang menghina agama Islam dan Melayu, selagi itu lah muncul muka-muka ANJING baru untuk menghina dan memburukkan agam Allah.

Tak larat dah aku nak cakap pasal KDN atau what so ever pasal kementerian ni. Dah jadi menteri, dah tua tapi tak paham bahasa juga. Mana pegangan orang-orang tua ni pun aku tak tau. Yang aku tau semua tak berani nak bersuara sebab takut hilang undi dan tak jadi menteri lepas ni.

Guna undang-undang yang sedia ada, jangan nak bacul sangat, jangan nak berlembut sangat dengan lahanat-lahanat ni semua. Tak tergugatlah undi kalau setakat nak tahan dua tiga budak yang kurang ajar. Tak luak pun suara tu bagi amaran keras kat malaun sood ni.

Kalau KDN nak senyap juga berkenaan isu ini. Jangan tanya apa pulak yang aku boleh buat. INGAT!!

3 comments:

  1. Saudara-saudara dan Saudari-saudari Yang Di Hormati
    Bahawa MCA Gombak pegurusi YIP KUM FOOK dan anaknya Yip Jiun Hann (Permuda MCA Gombak) bukan sahaja menggunakan kuasanya menghisap wang KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Tetapi lebih dahsyat, ialah menipu wanita-wanita dan merosakan keluarga orang lain. Mereka sebenar-benarnya orang yang jahat dan tak bermoral

    Saya mengemukakan kesal yang benar ini, tujuan ialah harap orang ramai, khasnya wanita dapat mengambil perhatian supaya jangan terjerat oleh manis-manis mulutnya akhir akan meninpa kerugian dan kesakitan yang besar

    马华公会鹅唛區会主席叶金福律师与马华公会鹅唛區会叶君瀚青年圑長, 不但无耻的利用KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.宗教之名捞取权和私利之外, 叧一大罪悪是, 他们仗着权势, 甜言蜜語, 誘骗良家少女, 骗财骗色, 三妻四妾, 破坏别人的家庭. 父子两人, 无悪不做, 实是大色狼, 大老千,缺德的败娄.

    今天我把实事公告大家, 是希望公众, 特别是良家少女, 要多多小心, 提防这一娄假面具的佛教徒, 以免一失足成千古恨.

    Brother And Sister Of the respectfully
    That YIP KUM FOOKMCA Gombak chairman and his son Yip Jiun Hann (Youth MCA Gombak) they are not only used of power to suck Temple’s money of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. But far worse, they are cheating women and make people family broken. They truly wicked and immoral

    Bring forward. I regret that this is true, the purpose is to hope for public, and especially women take care not to be trapped by the end of sweet mouth will override of great loss and pain

    Sponsor by Albert Tan, Sg. Buluh, Sel...

    ReplyDelete
  2. PAS sepatutnya bertindak untok berdepan dengan Gopinath kalau Menteri KDN gagal.Apa beza penghinaan sebegini dengan 'Innocent of Muslim'? Kalau diIndonesia kena cincang budak ni oleh FPI.

    ReplyDelete
  3. mmg sial orang kafir kat malaysia ni lepas puak2 PR esp DAP dpt kuasa, mmg tak lama lagi perang sabil la, BANGSAT kepada sesape yg hina ALLAH dan ISLAM!!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...