Konco-konco ku

Tuesday, September 18, 2012

@NGEHKHOOHAM MEMANG ANTI-ISLAM! NAK BUKTI APA LAGI??

"ARE MUSLIMS WASTING TOO MUCH TIME & ENERGY ON THIS?"

Ngeh Koo HamJING dalam kenyataan terbarunya di akhbar Sinar Harian sebentar tadi mengatakan yang tindakan umat Islam seluruh dunia mengecam tindakan filem pendek yang menghina Nabi Muhammad S.A.W. dan berhimpun bagi menunjuk perasaan di jalanan adalah bersifat buang masa dan tenaga.

BUANG MASA DAN TENAGA??

Lagi elok umat Islam mempertahankan Nabi kami dari mempertahankan Cina Chauvanist macam pemimpin DAP dan pakatan yang lain. Kenapa kau tak cakap dan tweet benda yang sama macam ni masa perhimpunan BERSIH dulu? Kira BERSIH tu tak buang masa dan tenaga umat Islam la, sebab kau yang suruh.

BERSIH boleh pula kau gunakan masa dan tenaga umat Islam di Malaysia supaya mengikut telunjuk bangang pakatan berhimpun dan tuntut pilihanraya adil. 

Tapi bila umat Islam nak berhimpun menuntut dan mengecam penerbitan filem menghina agama Islam kau bising sangat kenapa? Ngeh Koo Ham...Kau memang ANTI-ISLAM...

Kau cuma nak gunakan ahli dan penyokong Melayu Islam dalam PAS dan PKR supaya mengikut kata kau. Tapi kau lupa yang sebenarnya kami dah perhati kau lama bersama pemimpin DAP yang lain. Kau memang ANTI-ISLAM...

Kau takut UMNO-PAS bergabung sebab takut DAP tak dapat tawan Putrajaya dan Malaysia. Kau takut yang nyawa politik DAP di Malaysia akan malap jika PAS meninggalkan pakatan. Kau memang ANTI-ISLAM...

“Secara jujurnya saya sendiri mengecam keras penyebaran video ini, cuma apa yang saya mahu nyatakan, adakah reaksi dan bantahan yang ditunjukkan di seluruh dunia suatu reaksi yang seimbang bagi menentang seorang lelaki. 
“Ia hanya suatu pertanyaan kerana bagi saya, masa dan tenaga yang ‘terhimpun’ seluruh dunia ini sebenarnya boleh digunakan untuk perkara lain yang bermanfaat,” katanya yang merujuk kepada kesan kecaman termasuk kes pembunuhan Duta Amerika Syarikat (AS) ke Libya, Christopher Stevens yang terbunuh di Benghazi akibat ditembak, baru-baru ini.-SH
Kau lebih bimbangkan seorang rakyat Amerika yang terbunuh yang sampai sekarang pembunuhnya tidak dapat ditemui kerana yang membunuhnya adalah orang Yahudi sendiri supaya menjadi tajuk berita yang mengatakan umat Islam ganas dan pembunuh. Kau memang ANTI-ISLAM...

Apa lagi yang kau nak tunjukkan kat rakyat Malaysia? Kau bukan ANTI-ISLAM? BODOH lah siapa yang masih percaya yang kau faham Islam..

NGEH KHOO HAM...KAU MEMANG ANTI ISLAM...

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...