Konco-konco ku

Sunday, September 30, 2012

BLOGGER PAKATAN SENDIRI DEDAHKAN SKANDAL LIM GUAN ENG!!

PANAS!! BLOGGER UMNO DEDAHKAN GAMBAR SKANDAL VVIP PULAU PINANG!!

KAH3!!

Apa punya banganglah pencacai pakatan haram ni. Dah kena masuk perangkap rupanya. Tak lah bijak mana rupanya otak udang mereka ni. Dah nama pun pencacai kan. Memang kesian lah aku tengok.

Blogger hamlau ni yang dedahkan siapa VVIP Pulau Pinang bersama dengan ChinaDoll tersebut tau. Bukan blogger UMNO. Kena ingat selalu. Itu fakta.

Seperti yang ditulis oleh Semut Hitam, blogger bangang dari pakatan ni cuba mengorek rahsia yang diutarakan oleh blogger MPP dan tup-tup terkena kat ketua agama Pulau Pinang ni.

Memang sah lah yang Lim Guan Eng punya skandal dengan ChinaDoll ni. Erm....Betty Chew tak marah ke? Kali ni mesti Betty pakai seksi atau buat operate muka supaya comel macam ChinaDoll sebelah laki dia ni kan...

KANTOI!!!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...