Konco-konco ku

Wednesday, September 19, 2012

PANAS!! MEMANG GAMBAR NAJIB UNTUK DIPIJAK!!

Nak komen panjang lebar rasa macam buang masa je sebab kalau dah ditangkap ANJING ni mesti bagi lepas punya. Nama pun darah keturunan Chin Peng. Lantak pi lah... Ada Menteri KDN pun baik hati sangat. Siapalah aku ni nak cakap lebih-lebih.. Korang fikirlah apa yang patut dibuat kepada budak ANJING ni!!!

2 comments:

  1. si babi ni kalau dah kena tangkap.. buat buat la menangis bagai nak rak.. pastu sibuk la pulak mak bapak dia mintak maaf kat pm.. pastu ajak jumpa pm.. bullshit la ni orang... kasik masuk penjara la 2-3tahun.. pastu sebat buntut dia 5kali.. baru lain2 takut sikit.. menteri pun masih berlembut... alahai..

    ReplyDelete
  2. babi seko ni saja provoke..nanti kalau kena panggil gi balai ada ler lawyer DAP yg akan ikut...kalau layan sampai kesudah tak kemana...saje suka carik publisiti murah utk burukkan kerajaan..lain kali hukum tembak jer biar mampos..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...