Konco-konco ku

Monday, September 17, 2012

"SAHAJA AKU MENGHINA SULTAN KERANA ALLAH TA'ALA"


Berikut adalah kenyataan yang diambil daripada FB Khalid Ismath. Seorang penuntut UiTM yang membawa semangat Pro-M. Inilah bukti penentangan mereka terhadap institusi negara. Pro-M sebenarnya membawa aspirasi pembangkang. 

Dek kerana telah hadam doktrin pembangkang, kini Khalid telah menunjukkan belangnya tanpa segan silunya dengan biadap terhadap sultan. Keris rasa dia ini bukan melayu sebab itu dia sanggup cakap begitu.

Kepada seluruh rakyat Malaysia, ini baru seorang daripada Pro-M yang keluar kenyataan dan lazimnya pendirian mereka semua sama. Bayangkan jika anak-anak kita terlibat dengan Pro-M yang kini menjadi militan pembangkang. Agak-agak apa jadi kepada negara jika golongan muda di IPT diresapi dengan dakyah militan pembangkang yang dibawa oleh Pro-M?

Apakah kita mahukan lebih ramai lagi golongan mahasiswa diperalatkan dan diubah menjadi biadap sebegini? Tidak cukupkah lagi dengan pijak gambar Perdana Menteri kini Sultan pula dihina? Inilah pelajar hasil Pro-M yang juga menjadi medan kelahiran golongan mahasiswa berfahaman militan doktrin pembangkang.

Ini bukan seperti yang dibawa oleh AspirasiMahasiswa. Mereka tidak terikat dengan dakyah bodoh dan rela diperalatkan oleh pembangkang sebagai militan. Kepada para pelajar yang akan menghadapi pilihanraya kampus, Keris sarankan supaya menolak Pro-Militang yang tidak sama sekali membawa #AspirasiMahasiswa.

1 comment:

  1. Anak haram ni elok sajer dinyahkan dari bumi melayu..hantar terus ke Afrika..biar dia berkawan dgn babi hutan kat sana..lau boleh antar sekali ngan mak bapak dia..dia dan keluarga dia ni agaknya dari keturunan Dajjal kot..mak ngan bapak dia ni tak malu ke ada anak camni? ke diorang sama jer perangai..macam DAJJAL

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...