Konco-konco ku

Thursday, September 20, 2012

MANIFESTO BUKAN JANJI KEPADA RAKYAT!! GPRS BANTU PENGADU!!

Demonstrasi dah bersepah dibuat namun tiada jawapan yang diberi oleh pentadbiran Khalid Gagap. Malah dibalasnya dengan "Manifesto bukan Janji". Gila ke apa kau Khalid? Kalau tak pandai nak tepati janji jangan lah berjanji. Wujud lagi orang macam ni.

Tanyalah kat Nik Aziz, adakah doa orang yang teraniaya akan termakbul? Masak kau Khalid. Hancur kerajaan kau yang konon mengutamakan rakyat.

Walaupun kau kononnya tokoh korporat berjaya kat PNB dan GUTHRIE, tapi tak semestinya kau akan berjaya mentadbir sebuah negeri. Negeri bukan syarikat yang kau boleh kawal rakyat kau. Kami juga manusia biasa yang ada kehendak dan perlu memenuhi keperluan untuk hidup.

Asyik fikir nak penuhkan perut sendiri je, perut kami yang lapar keprihatinan macam mana pulak? Fikirkanlah.

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...