Konco-konco ku

Tuesday, September 25, 2012

KANTOI!! JET PERIBADI 'RAKAN' ANWAR SUDAH TERDEDAH!! WAJIB TAHU!!



1. Dassault Mystere Falcon 900
2. No Pendaftaran N990BB
3. Didaftarkan atas nama Wells Fargo Bank Northwest sebagai trustee (sebuah syarikat berpengkalan di Amerika Syarikat)
4. Mula beroperasi di Subang sejak Februari 2012.
5. 'Pemilik' - 'Ajen Tempatan' - 'Operator' : Dato Mohamad Taufik bin Haji Omar, Pengerusi LD Sports Sdn Bhd, Presiden Malaysian Judo Association.
___________________________

Berikut di atas adalah antara butiran lengkap berkenaan 'rakan' Anwar yang terlalu sukar untuk disebutkan dari mulut Anwar sendiri. Ada yang nak nafikan lagi ke?

JB tak kisah pun sebenarnya siapa punya jet cuma rakyat nak tahu siapakah 'rakan' Anwar yang bermurah hati untuk meminjamkan jetnya kepada Anwar supaya mereka senang berkempen di Sabah dan Sarawak.

Apa nak ditakutkan? Dah bagitau kan senang. Presiden Malaysian Judo Association, Dato' Mohamad Taufik bin Haji Omar rupanya 'rakan' Anwar yang begitu bersungguh Anwar sorokkan kan identitinya.

Betul-betul kaya lah Dato' ni. Pemurah pulak tu siap boleh bagi pinjam tanpa mengharap balasan apa-apa. Untuk makluman, kalau Anwar nak sewa jet tu harganya USD 9700 (RM35,000) Sejam tau. Beruntung Anwar dapat 'kawan' baik yang sanggup bergolok bergadai bagi pinjam jet peribadinya.

Rakyat dah mula sedar yang Drama-King Anwar sudah tidak relevan lagi. Anwar akan jatuh tersungkur...

5 comments:

  1. kantoi Nuar juburi mmg pokemak

    ReplyDelete
  2. Pro-Israel Groups Support Malaysian Opposition :-

    http://nilebowie.blogspot.com/2012/09/pro-israel-groups-support-malaysian.html

    ReplyDelete
  3. Penerbangan Subang-KK-Subang ambik masa lebih kurang 4 jam.
    RM35k x 4 = RM140k
    Ini blom masuk penerbangan ke Labuan dll.

    ReplyDelete
  4. ala pasal ni pun kecoh...cincin rosmah 25 juta pun rilek jer...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...