Konco-konco ku

Thursday, July 12, 2012

PAS ZALIM!! CERAI TALAK SATU SEBAB HASAN ALI!


PAS semakin taksub dengan ajaran PAS nya. Sebab pergi program Hasan Ali, sepasang suami isteri yang telah berkahwin 14tahun, si suami yang hardcore PAS telah menceraikan isterinya dengan talak satu. Kesian tengok pemikiran PAS yang dah boleh kita katakan sebagai telah melebihi tahap ketujuh taksubnya pada pemimpin PAS.

Gila babeng dah PAS sekarang ni. Semata-mata nak tawan Putrajaya maka segala urusan dunia dan ikatan silaturrahim diputuskan setelah dijanjikan habuan syurga oleh Nik Aziz.

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. kesian makcik tu... aku harap dan doakan semoga allah memelihara kesejahteraan hidupnya sampai ke akhir hayat...

    amin.

    ReplyDelete
  2. dah tua, terlupa yg mana satu agama yg mana satu politik. yang betul dan benar ialah politik ikut agama, bukan agama ikut politik.

    ReplyDelete
  3. pelik aku dgn totok2 pas ni..kepala otak dah tak boleh nak bezakan politik dan agama..nama je org tua tapi otak kat kepala lutut!

    ReplyDelete
  4. DUA-DUA SALAH

    SALAH PAKCIK ITU KERANA FANATIK PARTI,
    SALAH MAKCIK ITU KERANA KELUAR TANPA IZIN SUAMI(SUAMI TAK REDHA PERGI KE CERAMAH HASSAN ALI)

    PARA ISTERI YANG MENYOKONG KERAJAAN JANGAN SESEKALI DERHAKA PADA SUAMI, WALAUPUN SUAMI KITA PEMBANGKANG, SEPERTI KELUAR RUMAH TANPA IZIN, KITA HARUS TURUTI PERINTAHNYA SELAGI MANA TIDAK MMELANGAR PERINTAH AGAMA

    ReplyDelete
  5. pas - parti ajaran sesat.....sapa ikut semua jadi sesat belaka......kasian aku tgk makcik ni,,,,malu kat anak dan cucu...makin tua makin tak de otak.....pas mmg parti suruh org ,kaum, bangsa berpecah,,,,kerajaan suruh eratkan silaturahim,perpaduan,bersatu padu...

    ReplyDelete

comment please.....