Konco-konco ku

Tuesday, July 3, 2012

BEKAS KETUA PENERANGAN NAJIB MULA TABUR FITNAH PADA @NajibRazak !!!

Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Pulau Manis dari UMNO, Mohd Ariff Sabri Aziz yang kini sah bergelar ahli DAP Malaysia baru-baru ini telah hadir memberi ceramah kepada puak-puak pakatan di Sungai Besar. 

Bekas Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pekan sehingga 2004 yang mana beliau adalah individu yang paling rapat dengan Perdana Menteri Malaysia kini, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Ketua Bahagian Pekan, Pahang. Segala rahsia Perdana Menteri telah dihebahkan kepada umum semata-mata dengan niat untuk menumbangkan UMNO.

Si bangsat ini boleh kita katakan sebagai munafik level tertinggi. Sebab apa JB kata begitu? Sebab niat dia menjadi ahli DAP dan bertuankan ketua rasis adalah untuk menjatuhkan dan meranapkan terus UMNO! Tidak tahu apa masalah dia dengan UMNO Pekan, tetapi yang pasti dari percakapan dan nada beliau, JB percaya yang Ariff Sabri ini merupakan salah seorang dari ribuan ahli UMNO yang kecewa tidak dapat projek.

Rupanya beginilah ahli UMNO yang kecewa. Apabila senang duduk di atas semua YES BOSS! tetapi bila tidak dapat projek sekali dua, maka terus daftar sebagai ahli DAP seumur hidup dan bersumpah akan hancurkan UMNO dan bawa DAP terus menerajui pakatan menuju Putrajaya.

3 comments:

  1. Jawa bodoh macam ko ni lagi bangsat

    ReplyDelete
  2. TENGOK MUKA PUN MACAM MALAUN....

    ReplyDelete
  3. Apakata orang bukak pekung dia pulak.

    ReplyDelete

comment please.....