Konco-konco ku

Tuesday, May 1, 2012

FITNAH BERSIH!! POLIS ARAHKAN WANITA BUKA BAJU BERSIH??




Polis didakwa memaksa perempuan yang memakai baju Bersih menanggalkannya ketika mahu menunaikan solat Maghrib, kata Pengerusi Srikandi KEADILAN, Siti Aishah Sheikh Ismail.

Mengecam arahan yang dibuat di Masjid Jamek, beliau yang berada di situ menyifatkannya sebagai sangat biadab dan tidak menghormati martabat wanita.

“Wanita ini ke Masjid untuk solat Maghrib, ada antara mereka berehat sambil menunggu LRT dibuka. Masa itulah, sekumpulan polis meluru masuk ke masjid beramai-ramai.

“Polis ugut wanita agar buka baju atau kena tangkap,” katanya kepada Keadilan Daily dan beliau sedang mengumpul bukti lengkap berkaitan insiden itu.

“Semalam, mangsa menemui saya dan memberitahu bersedia memberi bukti video berhubung kebiadaban polis itu.

“Saya masih menunggu bukti dalam bentuk gambar dan video dari sekumpulan wanita yang dipaksa membuka baju,” katanya lagi.

Difahamkan, ketika kejadian beberapa LRT termasuk Masjid Jamek dan stesen Bandaraya dihenti operasi dipercayai bagi menghalang sebahagian peserta Bersih merakam adegan keganasan polis kepada peserta sekitar kawasan itu.

12 comments:

  1. Pukimak la pmpuan nie!! Blh kongsi x??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko amik la pakai sorg2...

      nk munyah aku tgk muka jalang nie...

      pejuang hamas...

      Delete
  2. Kenapa perkataaan "suruh"...tak kata polis lucutkan baju BERSIH sahaja....bodoh ini orang..typikal ayat pembangkang....ayat mesti menjurus nak salahkan polis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perkataan "suruh" tu menunjukkan yg pihak polis kita iaitu PDRM kita ni bukan jenis yg suka memantat...

      kemenangan untuk PDRM...

      pejuang hamas...

      Delete
  3. Air sirap tu mcm xde ais jer...kedekut tol!

    ReplyDelete
  4. nasib baik bukan aku yg serbu masuk,. hehe,. aku tk suruh lucutkan,. aku tolong lucutkan,. wakakak,.

    ReplyDelete
  5. mulut muncung ni kalau anwar dapat confirm dia sumbat sibengkok...

    mata ko jahat bro...
    nasib baik ko nampak ais dalam sirap...

    kalau ko kata nampak biji kelintit bertindik tak ker naya jer...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  6. pompuan ni mesti hairy ... sampai ke ass hole hairy . steam jugak kan . skali skala .macam Azmin selak kain tu .... check dulu wuissshhhhhh ... tak tahan wei

    ReplyDelete
  7. Melakukan perkara yang melanggar undang2 tapi nak dilayan macam VIP, kalau kat luar negara dah jadi kain buruk dah betina ni dibelasah. Hidup pun mengharap bantuan kerajaan dah nak menunjuk belagak, dasar kelentit panjang...

    ReplyDelete
  8. Abang dia ni adik ipar teman. Banyak erita teman dengar dari abngnya tentang dia ni. Usah nak cakap banyak.

    ReplyDelete
  9. Tunggu lagi 5 tahun, mau serikondakondi ni muka ade rupe cam mak lampir... ngeri siutt..!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...