Konco-konco ku

Wednesday, September 5, 2012

NASHARUDIN MAT ISA MULAKAN PERBINCANGAN PERPADUAN DENGAN FATHUL BARI

Pertemuan gempar antara Bekas Naib Presiden PAS, Ust. Nasharudin Mat Isa dengan sebilangan pemimpin ILMU, seperti Ust. Fathul Bari baru-baru ini telah membimbangkan pasukan atasan PAS. Adakah Ust. Nasharudin Mat Isa akan mengikut Ust. Fathul Bari?

Itulah yang didengari dari beberapa pemimpin yang begitu bimbang dengan penampilan Ust. Nasharudin bersama beberapa tokoh ulama' muda UMNO. Namun semua itu hanyalah persepsi dari segelintir pemimpin yang takut dengan perpaduan PAS-UMNO.

Kerajaan perpaduan tidak akan wujud selagi Nik Aziz berkuasa dan tetap mengikut telunjuk DAP khususnya Karpal Singh dalam segala hal.

Apakah pimpinan PAS tertinggi sudah takut dengan UMNO? Jika benar Ust. Nasharudin Mat Isa bergabung dengan Ust. Fathul Bari, maka PAS Baru akan terwujud dan PAS yang sedia ada akan terkubur kerana golongan ulama' dalam PAS sudah mula menjauhkan diri. Doakanlah semoga perpaduan ini terjadi.

2 comments:

  1. sikit2 salahkan DAP...tahu tak ekau orang...Tuan Guru Karpal Singh tu idolaku dunia akhirat..tau tak ?

    ReplyDelete
  2. sekarang dah ada cult pengikut TGKS rupanya, silap hari bulan, bila TGKS meninggal, pengikut fanatik dia akan celebrate atau buat cuti peristiwa setiap tahun.

    ReplyDelete

comment please.....