Konco-konco ku

Tuesday, September 18, 2012

HARAM KELUARKAN FOTO INI DI AKHBAR MILIK PAKATAN


Menteri MITI, Dato' Sri Mustapa Mohamed siang tadi terbang pulang ke KL setelah 2 hari di Sarawak menghadiri Sambutan Hari Malaysia di Bintulu malam semalam & bertemu anak Kelantan di Kuching pagi tadi..

Tanpa sebarang batasan protokol, Tok Pa selamba bersama duduk dengan rakyat di kelas ekonomi pesawat MAS yang mempunyai tempat duduk Kelas Bisnes. Ini yang dikatakan... Pemimpin & rakyat berpisah jangan.

-BN Pilihan Orang Muda-

2 comments:

  1. salam tuan,

    Saya pun pernah naik kapal FIREFLY bersama beliau dari KB-Subang. Siap tanya khabar lagi tu masa menunggu naik kapalterbang, walaupun tak pernah jumpa.....Ya Allah, selamatkan Tok Pa.

    ReplyDelete
  2. Saya pernah duduk semeja dengan Tok Pa sewaktu beliau menghadiri hari bertemu dengan anak anak Kelantan didewan IPK Kota Kinabalu tahun lepas. Tidak ada protokol..malah sandalnya basah sedikit terkena tempias hujan kerana kami makan dibawah khemah luar dewan.Budi bahasanya sangat luhur dan terpuji dan dia sentiasa merendah diri.Saya pasti dia seorang pemimpin yang sangat disenangi dan mendapat tempat dihati rakyat Kelantan walau apa pun fahaman politik mereka.

    ReplyDelete

comment please.....