Konco-konco ku

Thursday, February 14, 2013

SAH!! PAS TAMAN EQUINE, PUCHONG AKAN BERI SOKONGAN KEPADA BN!!

TERKINI berita yang baru disampaikan oleh sahabat dari Puchong, Selangor. 80% ahli PAS Cawangan Taman Equine, Puchong, Selangor akan bekerjasama dengan BN dan memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional dalam menawan semula Selangor dalam PRU-13 akan datang ini.

Malam tadi telah berlangsungnya satu majlis kecil yang menyaksikan kepimpinan PAS Cawangan Taman Equine akan menyokong dan memberi undi kepada calon Barisan Nasional pada PRU akan datang ini demi untuk perpaduan ummah antara saudara Islam mereka dalam UMNO.

Walaupun tidak akan membubarkan cawangan tersebut namun yang pasti, mereka semua telah berikrar dan berjanji akan menyokong Barisan Nasional kerana PAS kini sudah terlalu terikut dengan rentak DAP yang semakin kurang ajar dengan orang Islam.

Bergegar lagi la kepimpinan PAS Pusat hendak mengekalkan kerajaan pakatan di Selangor. Semakin hari, ahli-ahli PAS sudah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan pakatan yang sudah lari jauh dari matlamat asal perjuangan parti.

TAKBIR!!!!

23 comments:

  1. Kang ada yang kata orang PAS taman equine cuma 10 orang, kalau setakat 80% baru 8 orang.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. bgus la kalau betul sedar perjuangan PAS terpesong tapi jgn dpn ckp sokong BN tp dlm pangkah nanti pangkah PAS..

    ReplyDelete
  3. kahkahkah yg aku tau PAS Taman Equine tak pernah buat keputusan ni.

    Kalau stkt dua tiga ekor ahli biasa kena beli dgn UMNO tak payah buat dakwaan bodoh cam ni la

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko apa thu..asyik ingat nk tambah bini jer..bengap punye sembab

      Delete
    2. Jgn lah taksub sgt ngan pas..nanti termakan diri sendiri..yg baik kita sokong..yg tak baik jgn sokong..tak kira apa parti..

      Delete
  4. Kah dah cakap skrip talibarut pas mesti keluar x kiralah seorang dua itu maknanya ada menyampah hala tuju pas kini

    ReplyDelete
  5. >1000 orang di Pengkalan Chepa akan mengisytihar keluar PAS besok (Jumaat)

    ReplyDelete
  6. Betul jugak, kalau orang pesong parti sokong, pasti yang disokong pun parti sokong. It must be a joke, later they still X PAS.

    ReplyDelete
  7. I c ada a few observers dr pas dlm blog ni. Please laaa.. kenapa benci sgt dgn kami yg seagama dan sebangsa. Sejarah telah tercatat kita pernah bersatu. Demi agama, bangsa dan negara. KITA PERLU BERSATU. Musuh utama kita ialah yahudi dan org2 kafir harbi. Keluarga kami pun ada sorang yg masih sokong pas. Mak kami dlm keadaan tua.. kalu dia kembali ke rahmatullah..dia jadi anak ....... Itu ke yg di latih oleh hadi awang.? Memecahkan keluarga dan ummah!

    ReplyDelete
  8. Hakikatnya, BN dan PR sama2 lebih bermninat menjaga bangsa asing dan org kapir dri menjaga kebajikan Melayu/Islam/peribumi lain. Aku dah bosan dgn semua ni..dlm UMNO aku dah duduk dlm PAS pun sudah..

    aku nak kuasa ke-3, pilihan ke-3 yg tak memihak pada BN atau PR.

    ReplyDelete
  9. PRU 2008 banyak orang BN buat undi protes, kali ni PRU13 terbalik, sudah terang PAS parti keldaian & barua Cina DAP, aku yakin insyallah PAS & PKR akan kalah banyak kerusi, Aljub & anak puakanya sudah mahu lari dari Permatang Pauh & Lembah Pantai.

    ReplyDelete
  10. Insyaallah.., akan ada 'reversed tsunami' dalam PRU13 nanti. Tsunami politik yang menghanyutkan Pak Lah dulu akan berbalik memusnahkan cita2 khianat Anwar Ibrahim pula..

    PR akan tenggelam...

    Ya Allah... Kepada Mu kami berserah untuk mendapat kemenangan menghancurkan puak2 yang bertopengkan ugama dan mudah mengikut telunjuk kafir harbi... Aamiiin....

    ReplyDelete
  11. Hahaha..yg mana satu ahli pas dlm gambar tu?yg baju merah tu ke?aku kenal la yg baju merah tu.jgn nk kelentong la.Md Khairi Awang tu gila kuasa org tak lantik jadi ajk Surau Muttaqin Tmn Equine. Itu yg meraban gila isim. Pergi tanya dia,betul ke dia ahli pas? Org kg kau boleh ler kau tipu.koh koh koh..

    ReplyDelete
  12. Ini bukan soal parti lain sokong parti lain atau tak...cuba renungkan...sblm pru 2008..DAP tak ada kekuatan majoriti org melayu..tapi bila PAS dan PKR bergabung dgn DAP...DAP jadi berani untuk argue dan cabar banyak hak melayu...smpaikan isu sensitif agama Islam pun DAP berani berdebat...kenapa diaorang jadi berani...jawapannya sebab diorang tahu ada sokongan dr org melayu kita....fikir2kanlah...

    ReplyDelete
  13. Hahaha...mca pun serupa juga....sebab apa diam...x ada sape pun berani bersuara...sah mca menghina islam..umno sebagai tonggak dlm bee end..diam saja....

    ReplyDelete
  14. Yg baju merah mohd khairi awang...hanya ketua penaja je...bukan ketua cawangan pun...cawangan pun x jadi lagi...geng gila kuasa tu....hahaha...satu malaysia kena tipu

    ReplyDelete
  15. Sekurang2nya mereka tolak baiah. Kepentingan perpaduan sesama Islam mereka telah letak hak.

    ReplyDelete
  16. Jawa Terbenam sudah ker?....ramai pulak macai macai umngok reply kat sini.... 80% = 8 orang tu aku percaya lah....Umno memang tetap akan memperbodohkan orang umno sendiri...hahaha..

    ReplyDelete
  17. dap senang hati, goyang kaki, balaci sukarelawan Melayu / Islam ' cerdik ' berpolitik. ha ha ha

    ReplyDelete
  18. Yg rasmi cawangan tu Ust Nasa...YDP Puchong pun ada Ust Sufian dan Calon DUN Seri Serdang pun ada Pak Yob

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...