Konco-konco ku

Sunday, February 24, 2013

GEMPAR!! PORTAL HARAKAHDAILY DITUTUP SELEPAS ARTIKEL RAJA NAZRIN DITARIK BALIK!!

WALAUPUN di Lembah Klang hujan lebat dan mendung sepanjang hari ini namun tidak bagi kumpulan penyebar fitnah terkenal HarakahDaily.net yang hari ini dilanda panas terik hingga sekarang. Walau siang telah berlabuh dan malam menjelma namun kumpulan penyebar fitnah HarakahDaily hingga kini menutup web portal mereka.

(klik untuk besarkan)
Untuk makluman yang tidak mengikuti penyebaran fitnah terbaru PAS hari ini, meh aku nak bagitahu kat semua. Hari ini portal HarakahDaily yang juga lidah bercabang PAS telah mengeluarkan satu artikel bertajuk "PAS kini sedia mengatasi UMNO - Raja Nazrin" yang hingga sekarang mendapat komentar yang panas dari pelbagai pihak.

Tidak tahu dari mana sumber yang para pemfitnah ini perolehi tetapi yang pasti, kata-kata Raja Nazrin yang keluar dalam artikel HarakahDaily tersebut bukanlah dari mulut Raja Nazrin sendiri. Oleh kerana itu mungkin pihak atasan parti PAS telah mengarahkan untuk menarik balik artikel atau menutup terus portal tersebut.

Tak tahu nak kata apa lagi pasal PAS ni tapi yang pasti portal PAS sudah ternyata menipu orang ramai dan penyokong mereka yang bangang! Kalau benar kenapa perlu ditarik balik artikel tersebut? 

Berani kerana benar, takut kerana salah!!

12 comments:

  1. Entahla nak kata apa.kata org lain buat fitnah dia pun sama.

    ReplyDelete
  2. artikel itu masih ada dalam harakahdaily..mereka juga sertakan ucapan penuh

    ReplyDelete
  3. dah nak buat macam mana.. dalam ajaran agama pas, menipu, memfitnah tak salah tak berdosa malah dapat pahala, balasanya nanti syorga... yg penting kena niat menipu. memfitnah tu kerana nak undi, kuasa dan putrajaya maka semuanya secara automatik akan jadi halal.... pas dah hancusss...

    ReplyDelete
  4. SY TELAH TELITI TITAH RAJA NAZRIN. TERNYATA TITAH BAGINDA SALING TAK TUMPAH SEPERTI YG PERNAH TUN NYATAKAN. DLM UMNO SEMAKIN KURANG YG CERDIK. RAMAI CERDIK PANDAI SEKARANG TELAH BERSAMA PARTI PAS. BEGITULAH LEBIH KURANG YG SY DENGAR MELALUI VIDEO. SECARA TAK LANGSUNG, BAGINDA SEOLAHNYA MAHU RAKYAT PERAK MEMILIH PAS BERBANDING UMNO. BAGINDA JELAS MEMBERI KREDIT KPD PAS. ATAU MUNGKIN BAGINDA DAH PASTI MB PERAK AKAN DATANG DARI PAS SELEPAS PRU13 NANTI. BUKAN SAJA PERAK, MALAH RAMAI PENGANALISIS MERAMALKAN PUTRAJAYA AKAN BERALIH TANGAN KEPADA PAKATAN RAKYAT.

    ReplyDelete
  5. AnonymousFebruary 25, 2013 at 12:07 AM

    KALAU BETUI MACAM TU...NAPA TUTUP PORTAL...HARAKAH MEMENG KAKI FITNAH DAN PENIPU...

    ReplyDelete
  6. Yang pasti PAS sekarang tersedak susu....tak tau nak buat macamana...apa benda boleh gabai dia gabai bro....
    Kalau kucing boleh jadi calon untuk menang mimpi Putrajaya pun dia sanggup jadi calun .....inikan setakat jual prinsip....melayu tak suka...cina DAP suka kat dia....
    ini dah kira pelacur politik jenis apa da...

    ReplyDelete
  7. ada lagi la, mana ada tutup

    http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/16982-pas-kini-sedia-mengatasi-umno-raja-nazrin-

    ReplyDelete
  8. Artikel tu ditulis masa tidur meniarap atau terlentang depan kereta YM Nazrin???

    ReplyDelete
  9. cuba bagitahu siapa cerdik padai umno yang masuk dalam pas......sultan pun menyampah danmelihat pas tambah dengan nizar gila tu,sampai sanggup berkata...pati mohon derhaka

    ReplyDelete
  10. Masih ada yg mempertahankan dongeng pun inilah insan yg sesat harakah dah mengaku menipu ada juga bebal kata betul

    ReplyDelete
  11. org bangang je percaya blog ni..blog ni sebenarnya kaki penipu..nk tutup kebenaran dgn sebarkan fitnah pd org lain...KESEMPATAN DALAM KESEMPITAN..ITU LAH DASAR BLOG PENCACAI UMNO(UNITED MACAI NGOK ORGANIZATION)..buka mata lah skket yg umno nk tumbang da..jgn jd jahil mcm umno..bodohh

    ReplyDelete
  12. Sian ... Sian nya orang UMNO tak nak siasat sebelum menulis.... hanya orang baghal je pecaya....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...