Konco-konco ku

Tuesday, February 5, 2013

TERBARU!! VIDEO MAZLAN ALIMAN DIPUKUL ORANG FELDA SG. TENGI!!

KEMARAHAN penduduk Felda Sg. Tengi, Hulu Selangor malam tadi menjadi seperti tidak terkawal apabila adegan tolak menolak telah dimulakan oleh Unit Anal PAS yang kononnya mahu mempertahankan Mazlan Aliman dari dihalau penduduk setempat.

Penduduk yang tidak mengalu-alukan kedatangan perosak Felda itu dengan berkumpul disekitar tapak ceramah dengan disaksikan oleh beberapa orang luar yang menjadi pendengar dan penonoton ceramah tersebut supaya kelihatan ramai.

Untuk makluman tiada seorang pun penduduk Felda Sg. Tengi yang menyokong kedatangan Mazlan Aliman malam tadi. Kesemua hadirin yang datang adalah diimport dari luar untuk menampakkan yang orang Felda menolak BN.

Namun taktik itu tidak menjadi kerana sebelum Mazlan Aliman sempat berceramah, dia sudah dihalau bagai anjing kurap oleh penduduk Felda supaya keluar dari kampung mereka dengan segera.

Mari kita saksikan aksi unit anal PAS yang bertindak ganas terhadap penduduk Felda.


9 comments:

  1. Shiyuuuuh....shiyuuuuhh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah kata PAS gunakan nama Islam untuk mengaburi mata rakyat. Unit yang diberi gelaran Unit Amal bukan pun buat kerja amal. Mereka sebenarnya adalah unit GEMPUR. Begitulah mereka tipu rakyat.

      Delete
  2. Padan muka nk sgt kacau flda mcm bgus je tp mcm sial,pa felda bg amik muka tk tau malu.

    ReplyDelete
  3. admin ke gila babi ke apa...yg ganas tu samseng upahan umno

    ReplyDelete
  4. woiiii admin babi...yg samseng tu samseng murahan umno....pegi mampuslah....bangang tongong...samseng taik kucing.puiiiiii

    ReplyDelete
  5. Mari kita saksikan aksi unit anal PAS yang bertindak ganas terhadap penduduk Felda.....yg ganas tu samseng umno la bodo....tg video pun lg mahu konar....bangang

    ReplyDelete
  6. admin ni bingung agaknya..aku kat situ tau laa..samseng bn + perkasa/perkasam dok tunggu dari petang ngan campur budak2 tah mana datang tah dikatanya semua org sg tengi.. nak membongak pun agak2 laa... berdosa wooo buat citer tipu ni...

    ReplyDelete
  7. Bagi je la dia berucap. Dengki apesal? Tak suka jangan dengarla oi. Bukannya dia paksa kau dengar. Perangai macam abu jahal mgacau org ceramah. Bodo piang korg nih.

    ReplyDelete
  8. Sedih dari kejauhan melihat bangsaku sendiri bercakaran, saling menyalahi satu sama lain.
    Sebagai Muslim jagalah atur kata, budi bicara...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...