Konco-konco ku

Thursday, February 21, 2013

GULA-GULA RAKYAT!! BN ATAU PR YANG AKAN KENA POTONG KAKI?? #PR13

BR1M, TR1MA, PR1MA, KAR1SMA, S1MKAD, BS1M, BL1M dan pelbagai lagi yang dikatakan oleh puak pakatan sebagai gula-gula rakyat dalam menghadapi pilihanraya tidak lama lagi. Semakin hampir dengan pilihanraya, semakin banyak pula gula-gula yang ditabur oleh BN kepada rakyat.

Itulah antara kedengkian yang terserlah pada muka-muka puak pakatan. Siapa yang lebih banyak ambil bantuan rakyat seperti ini kalau bukan dari puak pakatan sendiri? Kenapa mereka ambil juga bantuan BN tersebut tapi lepas terima, jenuh dijajanya keliling kampung yang duit BN HARAM, RASUAH POLITIK!!

Mentaliti para puak pakatan yang selama ini terlebih makan dedak taburan pemimpin pakatan. 

Habis tu yang pakatan bagi janji 'Turun Harga Kereta', 'Turun Harga Minyak', 'Mansuh PTPTN', dan bermacam-macam lagi janji mereka JIKA menang PRU13 ini. Adakah itu bukan gula-gula yang ditabur kepada rakyat untuk memenangi PRU?? Cer jawab!!

Wajib tonton video ni!!!


1 comment:

  1. Pada penyokong pembangkang yang kata duit BR1M tu haram tapi ambik juga boleh diketegorikan sebagai munafik, dia haramkan kemudian dimakan anak bini jadi darah daging tu.Ni la pulak ketua pelampau di orang samakan orang yang ambik BR1M macam binatang Allah bagi panjang umur supaya taubat tapi balik Mekah lagi meroyan tahap cipan. Semoga Allah membuka pintu hati mereka agar bersyukur dengan rezeki Allah....

    ReplyDelete

comment please.....