Konco-konco ku

Tuesday, February 5, 2013

TERKINI!! MAZLAN ALIMAN DIHALAU DARI FELDA SUNGAI TENGI, HULU SELANGOR!!

MALAM tadi dijangka Mazlan Alimin akan hadir dan memberi ceramah tentang keburukan Felda di bawah pentadbiran BN. Tapi malang bagi mereka apabila lebih kurang 100 orang penduduk kampung Felda Sungai Tengi, Hulu Selangor membantah ceramah hasutan itu seterusnya menghalau Mazlan Aliman serta rombongannya.

Berlaku sedikit ketegangan apabila Unit Anal PAS menahan Mazlan Aliman dari terus berlalu dari majlis sedangkan penduduk kampung terus mendesak supaya beliau segera meninggalkan majlis sebelum lebih ramai lagi yang menghalau.

Akibat dari terus didesak, maka Mazlan Aliman terpaksa angkat kaki meninggalkan pentas ceramah seterusnya ceramah fitnah pakatan terhadap Felda dibatalkan. 

Begitulah semangat yang harus ada di setiap Felda. Halau pemecah belah negara dan pemfitnah dari kampung halaman kalian. Rakyat semakin menolak pakatan.

Lagi gambar di SINI.

11 comments:

  1. Unit Anal PAS pun tak bertelur? Masa bersih 3.0 macam kambing lepas kandang konon masa merempuh halangan Polis. Mana telur?

    Konon Mazlan Aliman di lindungi oleh unit pondan ni... sebab ada rekod perkasa masa Bersih 3.0. Cuma tengok video Bersih macam mana pasukan pondan ni berlari masuk ala ala patah tangan gitu.


    ReplyDelete
  2. memang perangai orang Sg Tengi, begitu. buat sesuatu tak mahu guna akal.
    contoh, tanah tergadai kerana tamak mahukan kenderaan baru. kes OKB, suatu masa dulu. aku tahu sebab mereka orang-orang di sebelah kampung aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam kau seorang je guna akal...mungkin ya..akal yang pendek..hahaha!

      Delete
    2. sorry bro.....bukan org sg tengi jer tanah tergadai sebab tamak kenderaan baru semua felda mcm tu bila jadi OKB......sama berlaku kat labu johnson....yg jahat nyer geng2 penipu org felda....mentang2lah org felda bodoh2....

      Felda Labu Johnson

      Delete
  3. mana ada org felda bodoh... saya anak peneroka felda.. kalau bab hak...mereka konsisten.. cuber tgk kalau mereka bermesyuarat.. jgn anggap generasi bodoh...

    ReplyDelete
  4. Ingat orang PAS ni ada akal sangat ke?pak turut pemimpin je!yang senang pemimpin,ada ketua2 PAS bagi idea nak majukan anak buah mereka!cuma nak makan atas kepala pengikut je!Ingat Kelantan ni macam tu sebab PAS ke,ingat!masih ada jabatan persekutuan yang membangunkan kelantan.Harapkan POK nik,bungkusssssssssss!!!!!!!!!!tapi kerana taksub pakoh jugo bulAN.
    Xnampak pun rancangan tanah kerajaan PAS buat kt Kelantan yang lebeh baik dari FELDA!

    ReplyDelete
  5. Mazlan Aliman mengidamkan kedudukan/pangkat...jelas sekali.....

    ReplyDelete
  6. kalau dah tau panas buat pe datang buat kecoh je. bukan x tau orang dah pakat nak halau die. Boleh cakap x dapat datang x selamat tapi nak jugak datang. Saje nak jadi punca utama je...

    ReplyDelete
  7. macam la org tak tau... petang tu kebanyakan nya org muda siap ngan cota kumpul..bukan semua org sungai tengi... dah tentu ramai dah dibayar makan duit poket sorang 50hinggit agaknya datang nak buat kecoh... jangan la nak menbodohkan org.. sebaliknya perangai serupa budak tak sekolah menjerit tak tentu hala.. kalau betul mazlan aliman tak betul, bagi dia cerita dulu kemudian baru la pikir sendiri..yg datang dengar cramah tu bukan semua org pas pun..saje2 nak dengar je.. apa takut ke kalau apa yg dikata tu betul..apa oingat org felda bodoh ke tk tau berpikir bila dengar itu ini..bila buat mcm ni bukan untungkan bn tapi lagi merugikan sebab nampak sgt caranya nak membodoh bodohkan org kampung...

    ReplyDelete
  8. Yaaaa..tahniah la kat bn kerana berjaya menghalau mazlan aliman ni.. tahniah kerana bawak org luar sekali buat kecoh..susah tu..nak kena bagi duit kopi..hakhak... tahniah kerana takut nak dengar ceramah si mazlan aliman ni...tahniah kepada penceramah bn tak diundang tu kat bawah pentas yang kecoh-kecoh..citer pasal Islam..syukur ...tapi pakai rantai...insaf aku mendengarnya... tahniah kerana berjaya menghuruharakan kampung... tahniah kerana berjaya memalukan org islam kerana wujudkan pergaduhan sesama sendiri..tahniah..buatlah selalu..tahniah tahniah...a biggest applause to the penganjur buat sekatan haram tengah jalan.. memang mazlan ni hantu ..takut dia lalu..tahniah...tahniah leeee....

    ReplyDelete
  9. anon 12:14 dan 12:28......
    apa nak heran n nak kata macam2.....dah orang tak suka...
    n tak sudi...blah je la.......g la ceramah kat kampung sendiri.....bayar untuk bersih 2 dan 3.....kenapa tak cakap..?....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...