Konco-konco ku

Wednesday, February 6, 2013

AHLI PAS TERENGGANU KELUAR BERAMAI-RAMAI SERTAI UMNO!!

ALHAMDULILLAH!! Dengan izin dan hidayah Allah yang diberikan kepada penyokong-penyokong PAS di Terengganu, maka hati mereka telah terbuka untuk meninggalkan parti yang konon memperjuangkan Islam tapi sebaliknya memperjuangkan matlamat DAP untuk merampas Malaysia.

Semalam, seramai 368 orang ahli PAS dari Kuala Besut, Terengganu telah bersepakat untuk meninggalkan PAS dan akan meneruskan perjuangan agama, bangsa dan negara bersama-sama UMNO dalam PRU-13 ini. Borang keahlian UMNO telah diserahkan kepada Datuk Idris Jusoh.

Tidak lama selepas majlis itu, seramai 81 orang ahli PAS dari Marang, Terengganu pula telah menyatakan pendirian akan menyokong BN pada PRU13 akan datang. Ahli-ahli PAS dari Kampung Jerong Seberang dan Kampung Bukit Chempedak telah berikrar akan berjuang bersama-sama UMNO demi menjamin kesejahteraan agama, bangsa dan negara.

Borang keahlian UMNO telah disampaikan kepada Menteri Besar Terengganu, Dato' Seri Ahmad Said.

PAS semakin meroyan kali ini dengan gelombang biru yang semakin tersebar luar di bumi Terengganu. Hadi Awang terus terkedu dengan tindakan anak buahnya yang sudah berpaling tadah. 

Tinggalkanlah parti PAS kerana meninggalkan PAS tidak menjamin masuk neraka.

1 comment:

  1. BAGUSLAH MAKIN RAMAI DAH SEDAR PAS TU PARTI BARUA DAP, PARTI ANJING SURUHAN.
    UGAMA DI ERGUNAUNTUK BERI UNDI PADA CHINA CHAUVINISTIK.
    SEDARLAH MELAYU, KUASA MESTI DI TANGAN MELAYU.
    PAS HANYA HAMBA PADA DAP.............

    ReplyDelete

comment please.....