Konco-konco ku

Tuesday, February 12, 2013

PANAS!! RAJA PERMAISURI AGONG DITUNJUK ISYARAT LUCAH OLEH PEMUDA CINA DAP!!!


Ini adalah perincian peristiwa dan orang yang telah melakukan isyarat lucah terbabit:

Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi (kelmarin 11/2). Seorang lelaki Cina telah menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong dan telah ditahan oleh pihak berkuasa.

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong. 

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE. 

Amaran telah diberikan kepada lelaki Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. 

Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut. 

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

JawaBernam*******************

Bukti telah jelas lagi bersuluh yang Cina pakatan sekarang sudah kurang ajar dan tidak lagi hormat terhadap institusi Raja Melayu. Apakah tindakan yang diambil oleh kita? Lupakan pasal bidang kuasa yang ada pada orang lain. Fikirkan apa yang patut kita lakukan untuk menyedarkan orang seperti ini?

Malas dah nak berceloteh panjang lebah sebab perkara sebegini bukan baru sekali dua berlaku tapi telah banyak kali. Tak perlu salahkan sesiapa pun sebenarnya tetapi tuding jari pada barisan pembangkang yang semakin biadap!

Ideologi penyingkiran Raja Melayu dan Melayu di bumi Pulau Pinang telah berlaku. Raja Permaisuri Agong dihina sebegitu rupa namun kita masih boleh tersenyum. Mungkin juga ada yang berkata dari kalangan pemimpin Melayu dalam pakatan "BIARLAH".

Sikap BIARLAH ini sepatutnya dah lama padam. Mereka semakin RASIS, kita kelihatan semakin lemah dan bodoh mengiakan segala tindakan yang dilakukan. Orang berbudi, kita berbahasa. Namun Cina DAP ini memang tak pernah kenang jasa. 

Sokong cadangan Tun Mahathir supaya apabila kita menang 2/3 Parlimen Malaysia, gubal semula perlembagaan sedia ada. Singkirkan semua petualang negara yang sudah rasa tidak mahu lagi bernaung di bawah Raja Melayu. Sudah benci dengan Melayu dan Islam.

Fikirkanlah wahai penganut PAS sekalian. Fikirkanlah wahai pengikut peliwat PKR sekalian. Fikirkanlah wahai Melayu pengkhianat DAP sekalian. Atas tindakan kalian konon memperjuangkan kuasa rakyat, ketua negara, ketua agama dihina sebegini rupa. Fikirkanlah.

15 comments:

  1. Kenapa cina dap semakin kurang ajar....fikir2lah

    ReplyDelete
  2. Semakin melampau! dan akan terus melampau jika dibiarkan...!

    ReplyDelete
  3. Tiada lagi maaf-maaf,hukum mengikut undang2.
    Kalau dibiarkan semakin melampau.
    Jgn sampai rakyat ambil tindakan sendiri.
    Sebelum nasi menjadi bubur...

    ReplyDelete
  4. Saudara Pembaca,

    Kesilapan besar kerajaan kita ialah menghapuskan ISA. Pada zaman PM Abdullah Ahmad Badawi yang dikatakan 'lembik' pun golongaan pelampau Cina belum begitu berani melakukan perbuatan perbuatan biadap seperti yang berlaku ketika ini.
    Disebabkan kita hendak menunjukkan kita hebat, telus 'lain dari lain' kita hapuskan ISA. Jangan lupa penghapusan ISA juga akibat kempen berterusan daripada pelampau Cina. Kita masuk perangkap mereka.
    Look!, look! and Look! bila ISA dihapuskan maka bermaharajalela lah mereka. Bila tahanan tahanan ISA dibebaskan, mereka inilah yang kebanyakannnya menggerakkan keganasan dan jenayah dalam masyarakat kita. Kini kes tembak menembak berleluasa. Sudah jadi negara cowboy pulak jadinya negara ini!
    Jangan harap bila ISA dihapuskan mereka akan berterima kasih malah mereka ambil kesempatan untuk menikam belakang kita. Ambil iktibar keputusan keputusan PRK awal selepas PRU 12. Bertimbun janji diberi untuk memabantu mereka dan SRJK tapi bila mengundi mereka memilih 'orang' mereka juga!
    Tolong pulihkan ISA. Undang undang ini nampak kejam tetapi melindungi keselamatan majoriti rakyat yang cintakan keamanan dan kedamaian. Negara yang dikatakan paling bebas, iaitu USA malah negara jiran di selatan pun masih mengekalkan ISA.

    ReplyDelete
  5. Dulu sebelum PAS bergaul mesra dengan DAP dan PKR, sebelum Anwar keluar penjara , jika ada kes-kes macam ini, PAS akan merupakan parti yang utama yang akan membelasah kes-kes macam ini, dan UMNO akan turut serta mengutuk.... dengan itu, cina-cina ini tak berani angkat muka.... sekarang ni... kes macam ini mendapat sokongan tak berbelah bagi dari PAS dan PKR... jika orang melayu sayang setiap inci negara ini ...bersatulah

    ReplyDelete
  6. Melayu kalau tido lagi...alamat abis la....takde apa yang tinggal lagi la eh...ekonomi selam-selam kuku...kejap ada kejap takde...tinggal politik....kalau tak tau nak bersatu dan jaga kepentingan sikit abi la....besok kita ramai-ramai pindah kelantan....tu pun tanah banyak dah kena pajak dengan bangsa ni....nak harap nik aziz...negeri dia pun tak reti nak majukan...suruh rakyat pi menumpang kemajuan negeri lain....sibuk kata pembangunan tak penting...nak kata kelantan bagus sangat...ramai juga yang hancur...

    ReplyDelete
  7. cina lahanat kurang ajar sbb melayu sendiri yg bodoh...bergaduh sama sendiri.

    ReplyDelete
  8. Konvoi? Ingatkan tajuk kata Permaisuri? Lari tajuk.

    ReplyDelete
  9. Takkan nak tunggu dia buat depan muka kot...kat konvoi tu sama la..
    Betul punya tak sabar ni...jom kita buat landslide pastu kita nyahkan China man yang angkuh dari Tanah Melayu ini.

    ReplyDelete
  10. Inilah angkara dari dasar politik yang cenderung kepada perkauman dan memandang rendah pada orang lain. Kita lihat inikah pemuda yang mahu dilahirkan oleh Malaysia, sehinggakan Raja tidak dihormati. Jika benar dia tidak mahu mengakui undang-undang negara ini pergilah ke negara lain, lihat jika bumi bertuah ini mengkhianati anda. andalah yang sebenarnaya mengkhianati bumi bertuah ini...

    ReplyDelete
  11. kurang ajar punya melayu...cakap pon macam samseng,harix2 nak cari pasal org lain je!!

    ReplyDelete
  12. Sudahlah buat apa dengan kaum kaum ni? Jaga pantat sendiri itu jer lah. Kalau sendiri lemah, buat apa nak salahkan kaum lain yang jauh lebih rajin? Aduhai otak tiram semua ni

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...