Konco-konco ku

Friday, February 1, 2013

BUBAR DUN SELANGOR HANYA GURAUAN KHALID GAGAP!!

BETUL tak apa yang aku cakap kat post aku yang lepas. Boleh cek balik kat SINI. Khalid tak akan berani nak bubar DUN Selangor selagi PM Najib tak umum. Gempak semata-mata kononnya nak gertak supaya Parlimen dibubarkan segera kerana Khalid yakin yang pakatan haram mampu menawan Malaysia.

Bukan nak cakap apa lah tapi percayalah yang Khalid ni pun takut nak hadapi PRU ni sebab takut hilang kuasa jadi Menteri Besar. Khalid juga dikatakan akan bertukar kawasan bertanding kerana di Ijok, rakyatnya sudah tidak menyokong beliau lagi. Janji semua janji keling.

Apa-apa pun aku tetap nak tunggu keberanian Khalid yang terlampau yakin dapat mempertahankan Selangor ni. Walaupun Khalid dan Azmin sedang hebat bergaduh kat SUK, tapi diluar mereka cukup pandai berlakon konon tak ada apa yang berlaku.

Apa lagi. Tunggu dan lihat sahaja permainan pakatan haram ni.

5 comments:

  1. lagi cepat lagi bagus. Rakyat Selangor dah tak sabar nak tendang PR ni

    ReplyDelete
  2. la belum bubar ke... ingatkan dah bubar...

    ReplyDelete
  3. kali ni bukan gagap,tapi tersasul.

    ReplyDelete
  4. Dan kalau Khalid lambat bubar tak lama lagi Selangor jadi bubur laaaa... Selamat tinggal Khalid dan terima kasih kerana memusnahakan Selangor serta orang Melayu dan Islam

    ReplyDelete
  5. kalau ikut N,D LALA kalau dah jadi bubur, makan saja bubur yg ada.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...