Konco-konco ku

Wednesday, February 6, 2013

PSY WAJIB TUTUP AURAT SEMASA MEMBUAT PERSEMBAHAN - NIK AZIZ

TERJELOPOK aku sekejap tadi apabila terbaca laporan yang disediakan oleh MalaysiaKini tentang kenyataan Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat berkenaan isu kontroversi saat ini iaitu penyanyi dari Korea, Psy.

Adakah benar-benar Nik Aziz tak tahu siapa Psy ataupun buat-buat nyanyok dengan menganggap Psy adalah seorang penyanyi wanita Korea yang harus menutup aurat semasa membuat persembahan di Pulau Pinang akan datang.

Nak cover punya pasal, Nik Aziz bertanya pula kepada wartawan yang Psy ni menyanyi terkinja-kinja kat atas pentas tu guna bahasa apa? Satu lagi pertanyaan hilang akal dari Nik Aziz dan membuat usus aku berselirat sekejap menahan ketawa.

Tolonglah kepada puak PAS ni. Tolong beritahu Tok Guru kesayangan korang ni siapa itu Psy supaya tak dimalukan lagi oleh wartawan MalaysiaKini. Aduh! Tak boleh tahan betul lah dengan lawak yang dibuat secara spontan oleh Nik Aziz ni. 

Boleh masuk Raja Lawak ni. Ajak Leman buat jadi partner. hahahahahaha ~ ~

6 comments:

  1. hahhahahhha.... NIk Ajiz made my day!! ROTFL!

    ReplyDelete
  2. tak tahu tp berlagak tahu tu serupa pak pandir.... adakah akal nik aziz dh bengap serupa pak pakdir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih xtau tentang artis daripada xtau tentang agama.. wahai pak pandir usin ..

      Delete
  3. baru2 ni buat U turn tentang penggunaan kalimah suci Allah!...lepas tu sanggup menziarahi Mr Karpal Singh di pulau pinang lak tu...Karpal Singh tu kan penentang keras hudud dan penubuhan negara Islam...kesian akidah sanggup dijadikan taruhan semata2 hendakkan kuasa...nauzubillah!

    ReplyDelete
  4. tak kenal psy xpe...janji kenal Allah...apa yg kta nk gelakkn klu dia xkenal penghibur2...xde bnda pn nk dimalukan...

    ReplyDelete
  5. Apa nak malu tak kenal artis. Dia tok guru bukannya kaki tengok hiburan mcm kita semua ni. Hangpa dok gelak kat dia malu la sikit.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...