Konco-konco ku

Wednesday, February 20, 2013

WAJIB BACA: KETAHUI DOSA-DOSA NG SUEE LIM KEPADA RAKYAT!!

ANDA perlu tahu dosa-dosa Ng Suee Lim. Itulah antara kempen yang akan berada di Facebook Jawa Bernam mulai hari ini. Satu per satu antara dosa-dosa Adun Sekinchan ini akan dipaparkan di wall aku setiap hari. Kali ini aku nekad nak dedah juga. Apa nak jadi, jadilah.

Sebab apa aku nak dedah pasal Celeng Sekinchan ni? Sebab semakin lama dibiarkan semakin menjadi pulak kerja jahat Celeng Sekinchan ini kepada rakyat termasuk sanak-saudara aku yang berada di sana. Walaupun tiada di kawasan namun aku tetap akan dedahkan.

Fitnah pakatan semakin menjadi-jadi di Sekinchan sekarang ni. Kerana mahukan perhatian dari penduduk sekitar untuk mengundi dia sekali lagi dalam PRU13, dia mengupah beberapa pencacai DAP berbangsa Melayu untuk menconteng muka sendiri pada papan iklan di Parit 7, Sungai Leman.

Conteng muka sendiri, salahkan UMNO yang buat. Dah tak ada modal sangat tu.

No comments:

Post a Comment

comment please.....