Konco-konco ku

Friday, February 8, 2013

PELIK!! 4 HOBI ANWAR YANG ORANG LAIN TAK NAK TAU!!

ADUH!! Tergelak besar bila ada seorang sahabat yang pernah menjadi tali barut Parti Keadilan Nasional (nama PKR lama) dan agak aktif jugak dalam pergerakan Angkatan Muda Keadilan sebelum angkat kaki meninggalkan parti penuh bala itu.

Straight to the point. Anwar rupanya ada hobi pelik yang semua pengikut bawahannya tak tau dan mungkin tau tapi tak nak ambik tau. Meh sini aku bagi tau dulu 4 hobi antara banyak hobi Anwar Ibrahim ni.

1) Simpan gambar lelaki 'cute' atau jambu.

2) Lekat 'facial-mask' setiap malam sebelum tidur.

3) Simpan koleksi jam tangan mewah.

4) Gemar memakai bengkong agar kelihatan gagah perkasa.

Itulah antara hobi pelik Anwar Ibrahim yang orang lain tak tahu. Yela siapa nak ambil tahu kan. Yang penting menang Putrajaya. Semua ini dah tak penting. Masalah moral adalah masalah peribadi. Masalah tak pandai urustadbir negara lebih penting dari masalah moral untuk menjadi Perdana Menteri.

Lagi satu sahabat aku ni juga berpesan supaya jangan tertipu dengan perwatakan menarik Anwar Ibrahim kerana depan lain tapi belakang lagi lain. Semua yang dibuat dan diucap oleh Anwar adalah hipokrit semata-mata. Wallahua'lam.

4 comments:

  1. sudah semstinya begitu utk seorang anugerah tuhan

    ReplyDelete
  2. Punai dia pun pakai BENGKONG kotttttttt

    ReplyDelete
  3. Aku pulak dapat info dari kawan rapat pembantu peribadi najib razak. Dia ada banyak hobi menarik terutamanya tgk video binatang buat seks.
    Puiiii... Cakap xde bukti sapa pun boleh admin bangang oi. Sampah gila post kau nih.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...