Konco-konco ku

Monday, February 18, 2013

BUKTI VIDEO ANWAR BUKAN LAGI BESI!! NIK AZIZ TAK TAHU APA!!

KALI ini telah terbukti secara jelas yang Anwar adalah seorang individu yang hipokrit. Depan cakap lain, belakang lagi cakap lain. Apabila bersama PAS maka disanjungnya Nik Aziz dan Hadi Awang melebihi segalanya tapi apabila bercakap dihadapan kumpulan yang beragama kristian cakap lain.

Baru-baru ini Anwar telah berceramah dihadapan lebih 100 orang yang beragama kristian di Sabah tentang penggunaan kalimah Allah oleh agama kristian. Dia bercakap bagaikan sudah hilang Islamnya apabila terus membenarkan kalimah itu diguna pakai dalam kristian. Yang penting menurutnya adalah jangan dihina kalimah Allah oleh mana-mana pihak. 

Dalam ceramah tersebut turut dikatakan yang "Nik Aziz tak tahu agama.", dan "Hadi Awang pak turut". Kenapa? Masih tak percaya? Mari saksikan rakaman kantoi Anwar yang bermuka-muka ni.


6 comments:

  1. tunjuk penuh la bang sekerat2 mcm mana nak judge

    ReplyDelete
  2. tak perlu nak penuh2 la.. cukup dua perkatan yg dihambur nuar utk TG dgn HH ni..

    apa nak jadi dgn pas.. sampai bila la nak diperbodoh2kan oleh sinuar ni.. dah terang2 nuar ni hina dua ularmak pas ni tapi ularmak2 dan pengikut2 pas tetap anggap nuar ni anugerah tuhan.. tapi yg paling hina nuar ni sanggup sekutukan kalimah Allah dgn puak2 kafir demi undi tapi pas sanggup lagi bersorak menyokong..
    cukup2 la pas.. takan masih tak sedar2 lagi nuar ni sapa...

    ReplyDelete
  3. jangan permainkan isu ALLAH. ALLAH itu untuk semua, tuhan untuk kesemua makhluk yang perlu disembah. nas alquran (a) wahai orang beriman (ayat madinah) (b) wahai manusia (ayat makkah). dan para ulama hari ini menyatakan bahawa ALLAH itu BOLEH DIGUNAKAN untuk TUJUAN PENGESAAN ( 1 ) cuma kita takkan jumpa PERKARA TERSEBUT DLM BIBLE. kerana itulah TG Haron Din (terus kepada hukum) dan TG Hadi Awang dan TG Nik Aziz (penyampaian ilmu) berbeza.
    kepada juak2x UMNO, pi la surau masjid blajaq agama.tak reti jgn dok pandai cakap.

    ReplyDelete
  4. Anon 1:39, ko nk sembah allah yg mna satu, yg esa atau yg ada anak.. Bahlul tahlul..Bodoh x bole d ajar..

    ReplyDelete
  5. Anon 1:39 kalau setakat blaja kat surau dah berlagak pandai.. Pastu blaja pulak kat surau pas mmg dasar tongong punya manusia..

    ReplyDelete
  6. percaya lah pr akan kalah pru13 ini. pd pnyokong2 tegar pr yg brbgsa mlayu islam. mri la kte brsatu prtahan kan agama bangsa & negara ini penting utk ank cucu kte kelak. allahuakhbar

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...