Konco-konco ku

Monday, February 4, 2013

AMBIGA MEROYAN TAK TENTU PASAL TENTANG BUKU KECIL!!

AMBIGA kembali lagi dengan membawa isu yang tak masuk dek akal. Dikatakan buku Panduan Penjelasan Isu-isu Semasa yang dikeluarkan oleh Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) adalah propaganda murahan. Buku yang mengandungi 3 jilid itu dikatakan tidak bersepadanan dengan apa yang berlaku kepada pakatan hari ini khususnya tragedi semasa Bersih 3.0.

Aku cuma nak tanya satu je. Ambiga dan geng Bersih yang lain dah habis baca ke buku tu? Apa lagi yang sebenarnya terkandung dalam buku tu?

Seperti yang dikatakan oleh blogger Angin Perubahan di SINI, aku tengok tak ada salah fakta pun apa yang ditulis. Buku yang mengandungi 3 jilid itu mempunyai buku penjelasan dasar negara (jilid 1), penjelasan isu nasional (jilid 2), dan penjelasan isu negeri (jilid 3) tidak lari langsung dari fakta yang dikemukakan dan telah diperakui sendiri oleh beberapa pemimpin pakatan khususnya dalam jumlah kehadiran semasa Bersih 3.0.

Aku tak nak la nak berleter panjang sebab aku memang malas nak layan si Ambiga dan geng-geng bersih ni. Isu yang ditimbulkan hanyalah isu bodoh yang menampakkan lagi kebodohan Ambiga sebagai peguam murtad.

Cari buku ni dulu, baca, dan kaji semula. Baru boleh keluarkan balik isu ni ye pencacai Ambiga.

1 comment:

  1. ambiga pandy kuty dah mula sebuk tak karuan, bila duduk bersebelahan dengan samad tok pekong. jangan peduli apa dia kata; anggaplah dia peguan sasau cuma nak jual muka dan cari nama, SUSAH PAYAH jasa menerbitkan buku panduan begitu rupa, ambiga balas dengan idea sampah tahaf longkang. pas samad dengan lahabau-lahabau nya yg angguk. bodoh

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...