Konco-konco ku

Monday, February 4, 2013

SIAL BIN CELAKA!! GELARAN BARU @KHALIDISMATH KEPADA AZIZAN RAZAK!!



APASAL nak meroyan sangat pulak si mamat syiah ni? Agak-agak tension janganlah sampai nak maki MB Kedah yang juga dalam parti PAS yang sama SIAL BIN CELAKA!! Kau pergilah hantuk kepala kat dinding sampai pecah kepala.

Tak kan tak boleh terima hakikat yang Ustaz Azizan Razak join sekali dalam pelancaran #MyBeautiful Malaysia peringkat negeri Kedah semalam? Bertenang.. Inilah pemimpin yang diidamkan oleh rakyat kan, tanpa kira agama, bangsa, fahaman politik MB Kedah turut serta dalam setiap program anjuran BN. Salah ke?

Rupanya inilah pemuda PAS yang semakin kurang ajar dengan adab. Mohon pemimpin PAS yang lain ajar balik budak syiah ni. Ajar sekali sejarah syiah dan ahli sunnah wal jamaah ye. Dah sesat jauh sangat ni.

5 comments:

  1. Mamat ni sialan bin celako dari kecik tak mampos dok menyusahkan mak bapak bangsa agama dan negara.Ini lah jenis manusia jahanem pengikut sinuar @nabi jadian akhir zaman.

    ReplyDelete
  2. Mamat neh mmg lahir dari keluarga SIALan bin Celaka....mak dan bapak dia pon penipu...bini dia pon kaki penipu.....mmg keluarga BANGSAT...

    ReplyDelete
  3. Anak beranakketurunan dajjal laknatullah.
    Keturunan babi

    ReplyDelete
  4. Menuntut x abis ngan aljuburi sebab tu mereng.

    ReplyDelete
  5. Hairan bin Ajaib. Kata ahli PAS. Perjuangkn Islam. Ikut quran dan sunnah. Itukah contoh yg nk ditunjukkn oleh pemuda PAS? Perangai anda diperhatikn oleh ramai org malaysia yg masih waras utk menilai. Jgn igt semua org suka perangai cmtu. Tambah2 dibawa oleh org yg ngaku parti islam. What is this?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...