Konco-konco ku

Tuesday, February 19, 2013

VIDEO SEX ANWAR-CHINADOLL BERADA DI DALAM TOP RANKING JENNA'S TUBE!!

BANGGA? MALU? Itulah antara perasaan para penyokong pakatan yang sekarang sedang dalam keadaan keliru sama ada hendak mempercayai binatang besi yang dipanggil kamera ini atau pun tidak. Mereka semua dalam delima kerana video rakaman kamera tersembunyi Anwar-ChinaDoll telah terpampang di dalam laman web lucah tersohor di dunia.

Bangga atau malu dengan video bakal Perdana Menteri ini? Perdana Menteri mana? Itu masih samar lagi. Mungkin Perdana Menteri di Monggolia yang didakwa Najib ada hubungan dengan model dari negara tersebut. Ataupun negara Israel yang menjadi tunjang kukuh dana Parti Keadilan Rakyat.

Kalau sehingga saat ini, sehingga video ini mencecah ranking seperti video sex yang lain pun masih tidak percaya yang dalam video tersebut adalah Anwar bin Ibrahim tak tahu nak kata apa lagi kat puak pencacai pengagong sex bebas ini.

Satu je pertanyaan dari aku sebagai rakyat Malaysia. Sanggupkah kalian berPerdana Menterikan seorang yang bermasalah moral seperti ini? Jawab dan nilailah sendiri.

5 comments:

  1. Say No to Bakal PM bukit bintang...hehehehe!!

    ReplyDelete
  2. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan Anon Feb 19 12:40PM
      Ada 2 pertuduhan
      1- Tuduhan keatas PM DS Najib terhadap peganiayaan wanita monggolia yang setakat hari ini cuma berlandaskan tulisan2 beserta gambar2 diedit
      2- Tuduhan keatas bakal PM DS Anwar melanggan china doll yg dituduh melalui penayangan video klip?
      Yg mana lebih meyakinkan tuan tuduhan 1 atau 2? Diharap tuan dapat menjawabnya dgn jujur

      Delete
  3. disebabkan keyakinan itulah maka ada yg sampai mengelarkanya aljuburi.

    ReplyDelete
  4. admin tengok lucah rupenye

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...