Konco-konco ku

Thursday, August 9, 2012

LUAHAN DUKA USTAZ PENYOKONG TEGAR PAS MENGAJAK MENOLAK PAS!!



Dulu saya merupakan seorang yang paling kuat menyokong pakatan PAS dan DAP. Tetapi sejak akhir-akhir ini saya dapati PAS terlalu terpesong jauh mungkin kerana dendam kesumat ke atas UMNO dan usaha untuk membawa pakatan rakyat ke Putrajaya maka PAS tidak peduli apa yang dikatakan oleh pemimpin DAP. PAS perlu menjadi salah satu pemecah undi orang Melayu kerana dengan cara ini sahaja orang Melayu tidak akan menjadi sebagai kaum majoriti yang boleh membuat keputusan dan itulah matlamat yang paling dikehendaki oleh pemimpin DAP.

Disini saya ingin menasihati umat Islam bahawa adalah haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta pelaksanaan hukum hudud sebagaimana firman ALLAH S.W.T dalam surah al-Muntahanah ayat 9 :

إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِكُمْ أَن تَوَلَّوْهُمْ وَمَن يَتَوَلَّهُمْ فَأُوْلَئِكَ
هُمُ الظَّالِمُونَ 
`Sesungguhnya Allah hanyalah melarang kamu daripada menjadikan teman rapat orang-orang yang memerangi kamu kerana ugama (kamu), dan mengeluarkan kamu dari kampung halaman kamu, serta membantu (orang lain) untuk mengusir kamu. Dan (ingatlah), sesiapa yang menjadikan mereka teman rapat, maka mereka itulah orang-orang yang zalim.’

Jika anda menyokong PAS seolah-olah anda juga menyokong pepercahan umat Islam sekaligus membolehkan parti DAP menjadi sebagai parti yang mampu boleh membuat keputusan.

Ingailah wahai umat Islam PRU13 adalah merupakan PRU terakhir bagi umat Islam jika kita memilih PAS sebagai pilihan kita.

5 comments:

  1. Salam Wak,tahniah saya ucapkan kepada Ustaz ni kerana berjaya memerdekakan diri dari cengkaman PAS.Kita menyeru kepada Ustaz tadi agar jalankan usaha untuk menarik keluar lebih ramai lagi pengikut PAS tegar

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah, syukur kerana ustaz ni dah sedar sebelum terlambat...

    ReplyDelete
  3. terharu dibulan ramadan sungguh banyak kebenaran tersingkap. terimaksih dari kami orang umno yang telah di hina sekian lama. sesungguhnya Allah bersama orang2 yg sabar.

    ReplyDelete
  4. ustaz ni dh kna byr! msti ni komen org pas kla mrk bc ni tp kla org krajaan msuk pas dikatakan perubahan yg baik. pegi dh!

    ReplyDelete
  5. Segala kejahatan sudah terbukti. Buat perkara yg terkutuk akan dibalas dgn kutukan.

    ReplyDelete

comment please.....