Konco-konco ku

Friday, July 20, 2012

PAS AKAN KELUAR PAKATAN JIKA MENANG PRU13!!!

Memang. JB sokong Ust. Nasrudin yang beliau kata PAS tidak pernah bersekongkol dengan DAP dalam menegakkan Islam di Malaysia. Semua apa yang PAS buat adalah tahaluf siasi yang bermakna perjanjian dengan orang kafir untuk menentang orang kafir yang lain dengan menyumbangkan harta tetapi bukan dengan memasuki saf-saf golongan kafir tersebut. Haram seorang muslim berada dalam saf orang kafir bagi memerangi orang Islam dan haram menambahkan bilangan mereka bila berada dalam saf orang kafir walaupun dia tidak berperang atau memanah. (ismaweb.net)

PAS perlu mengakui yang jika parti konon Islam itu hendak menang dalam pilihanraya di Malaysia maka mereka perlu bergabung dengan parti kafir. UMNO yang sudah sedia kuat dan kukuh sejak dulu lagi adalah sebuah parti yang sukar ditumbangkan. PAS sendiri mengakui jika tiada sokongan dari ahli parti DAP dan PKR maka mereka juga tidak akan pernah menang.

2 comments:

  1. "Semua apa yang PAS buat adalah tahaluf siasi yang bermakna perjanjian dengan orang kafir untuk menentang orang kafir yang lain..."
    siapa lah agak nyer kafir yg satu lg tu..yg ditentang PAS tu ekkk...

    ReplyDelete
  2. Mereka bab ckp no 1, tp isi percakapan tk sama dgn apa yg sedang mereka dilakukan...hampassss

    ReplyDelete

comment please.....