Konco-konco ku

Monday, July 23, 2012

ORANG UMNO JANGAN MIMPI LA NAK CIUM BAU SYURGA!! - NIK AZIZ

Ternyata Nik Aziz sejak dulu lagi memang sesat lagi menyesatkan. Permainan Syurga yang kerap dijaja hingga terbawa oleh pemimpin PAS yang lain memakan dirinya sendiri. Slogan siapa undi PAS masuk syurga, undi BN masuk neraka! adalah slogan yang membunuh diri sendiri.

Rakyat saban hari telah muak dengan kelancangan mulut sesetengah pemimpin parti yang konon Islam ini kerana telah jauh terpesong dan sesat. Mereka sekarang bukannya berjuang untuk akidah dan Islam. Tetapi lebih menjerumus kepada Putrajaya dan duniawi. 

Apa lagi yang mahu kita harapkan lagi dar PAS? PAS sudah tidak relevan lagi dan tidak lagi membawa budaya Islam semenjak bergelumang dengan najis pakatan haram. Tolak PAS sebelum mereka berjaya menyesatkan akidah rakyat Malaysia.

9 comments:

  1. Pelajari dan dalamilah ilmu2 Islam sebelum membuat komentar dlm hal2 yg berkaitan aqidah dan agama.

    ReplyDelete
  2. UNTUK MAKLUMAN NIK AZIZ INSYALLAH BERKAT AMALAN DANMENGIKUT SEGALA AJARAN ALLAH SWT.ORANG2 UMNO YANG BERIMAN BUKAN SETAKAT CIUM BAU SYURGA MOGA ALLAH AKAN MEMBERI KEBERKATAN DAN DI HIMPUNKAN DENGAN GOLONGAN ORANG YANG BERTAQWA DAN BEIMAN KEPADA ALLAH.SYURGA DAN NERAKA ITU KETENTUAN ALLAH BUKAN NIK AZIZ. ...AMEEN!

    ReplyDelete
  3. ada aku kisah wahai nik yg tak nik. syurga tu bukan ko punya, bukan mak pak ko punya. syurga tu Allah punya. Ikut suka hati Dia saper yg dia nak masukkan dlm syurga. Yg penting, kita buat apa yg diwajibkan. tinggalkan apa yg disuruh. Lu saper yg pandai2 tentukan syurga dan neraka seseorang. tempat sendiri d sana pun belum tentu lagi.

    ReplyDelete
  4. Syurga hak Allah..

    Rasullullah diingatkan Allah swt hanya untuk berdakwah..bukan menghukum & mengajak manusia ke jalan benar..

    Nik najis pulak boleh tentukan siapa yg masuk syurga..

    ReplyDelete
  5. KALAULAH NIK AZIZ SEORANG PEMIMPIN AGAMA YV BERAMAL DENGAN ILMUNYA. PASTI DIA TIDAK MENAFIKAN ATAU MENGIYAKAN SCANDAL VIDEO ANUAR IBRAHIM TETAPI DIA AKAN MEMBERITAHU APAKAH HUKUMAN ORANG YANG MEMBUAT FITNAH DAN APA PULA HUKUMAN ORANG YANG BERZINA DALAM VIDEO TERSEBUT. ITU SHJ. BUKAN NYA MENAFIKAN SEBAB NIK AZIZ TIDAK NAMPAK. HANYA ALLAH SHJ YG TAHU.

    ReplyDelete
  6. Tak sangka ada pemimpin Islam dinegara ini yang mampu menentukan siapa yang masuk syurga dan neraka..pasti ada sesuatu yang tidak kena. Yang peliknya pengikut pengikutnya masih terus percaya dan taksub..teringat ketaksuban yang ditunjukkan oleh pengikut pengikut terhadap ajaran al Arkam dulu..

    ReplyDelete
  7. nabi pernah cakap orang yang memegang sunnah dan al-quran tak akan tersesat...tapi aku tak tau mana yang betul kau atau nik aziz sebab aku tak nampak...

    ReplyDelete

comment please.....