Konco-konco ku

Saturday, July 14, 2012

DUNIA HAMPIR KIAMAT!! DAJJAL & IMAM MAHADI TELAH MUNCUL!!

Kiamat memang betul-betul sudah dekat. Sebelum ini kita dikejutkan dengan kehadiran dajjal yang telah berjaya meloloskan diri dari tembok besi yang susah hendak ditembusi pada tahun 2004, maka berbagai kejadian aneh yang begitu merunsingkan kepala para ulama' dunia.

Sehingga kini ada ulama' yang telah termakan dengan dakyah DAJJAL ini. Sungguh pelik dengan ULAMA' yang mudah terpedaya dengan DAJJAL kelahiran Sungai Buloh ini. Berjaya menguasai minda para alim ulama' yang konon memperjuangkan Islam namun sekarang yang tinggal hanyalah nama MURSYIDUL AM PARTI ISLAM.

Itulah kekuatan DAJJAL yang telah berjaya menyesatkan umat Islam di Malaysia.

Baru-baru ini pula telah muncul individu yang menggelarkan dirinya IMAM MAHADI yang hendak membunuh DAJJAL tetapi sayangnya telah mati ditembak. Kesian umur tak panjang. 

Tapi yang lebih kesian adalah IMAM MAHADI ini telah didoktrinkan dengan ideologi DAJJAL yang telah menghasut setiap umat Islam di Malaysia. 

Apa lagi yang kita nantikan? DAJJAL telah muncul, IMAM MAHADI telah muncul, kini kita tunggu pula siapa yang hendak berlakon menjadi Nabi Isa A.S.

4 comments:

  1. ~ lu nak wat cite bior la berasas beb... pada wa rumusan lu ni jahil.. dangkal dan tak bole diterima akal...!!

    ReplyDelete
  2. haha,.,,, memang lawak....
    cerita keling pun x mcm nie...
    kaki hancing...

    ReplyDelete
  3. Bloger paling sengal aku penah jumpe...
    Bia tuhan je yg hukum ko nanti sbb fitnah org... Amin

    ReplyDelete

comment please.....