Konco-konco ku

Sunday, March 4, 2012

GERAKAN 'SERANG' MENGHALA KE PARLIMEN SUNGAI BESAR!!!

Gerakan Sekretariat Orang Muda Selangor (SERANG) telah bertandang ke Parlimen Sungai Besar untuk memberi penerangan dan dapat memberi impak yang besar kepada penduduk setempat. Permulaan langkah bagi mendedahkan apa yang sebenarnya berlaku di Selangor dan segala bukti atas pengkhianatan dan kezaliman kerajaan Pakatan Haram di Selangor.

Pengerusi SERANG, Saudara Budiman Zohdi, dan segerombolan bala tentera senyapnya akan meluaskan lagi kawasan penerangan. Malam tadi Gerakan SERANG telah datang dan menyerang PDM Parit 11, Sungai Panjang atas tiket ceramah TERANG (Tekad Rampas Selangor).

Dengan kehadiran belia pemuda dan pemudi kawasan PDM seramai 100 orang dalam edisi santai telah dapat menarik minat penduduk sekitar untuk bersama-sama mendengar setiap ucapan yang disampaikan oleh Saudara Budiman selaku Ketua SERANG dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Sungai Besar. Syabas!!


p/s: PENGUMUMAN: JANGAN LUPA MALAM INI GERAKAN SERANG AKAN MENYERANG DUN SABAK!! MARI DATANG KITA TELANJANGKAN KHALID GAGAP!!!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....