Konco-konco ku

Friday, September 28, 2012

CERAMAH PAS DIHIBURKAN DENGAN NYANYIAN SYAITAN!!


Makin menarik ceramah PAS.

Dalam ceramah PAS kini sudah bertambah "berwarna-warni" apabila pengisian ceramah bukan sekadar untuk memaki-hamun lain, menghina orang lain dan riak terhadap kelebihan diri, malah penyanyi yang pernah popular Semakin Rindu Semakin Sayang, Dayangku Intan kini cuba membawa pembaharuan dengan menyelitkan unsur-unsur hiburan termasuk nyanyian ke dalam ceramah yang dihadiri "lebai-lebai" dan golongan "agamawan".

"Pada akhir zaman akan terjadi tanah runtuh, rusuhan dan perubahan muka. Ada yang bertanya kepada Rasulullah; "Wahai Rasulullah bila hal ini terjadi?" Baginda menjawab; "Apabila telah bermaharajalela bunyi-bunyian (muzik) dan penyanyi-penyanyi wanita" (Riwayat Ibnu Majah)

"Tidak akan datang kiamat sehingga banyak perbuatan dan perkataan keji, memutuskan hubungan silaturahim dan sikap yang buruk dalam tetangga." (Riwayat Ahmad dan Hakim)

Tahniah diucapkan kepada kepimpinan PAS kerana menjadikan parti itu benar-benar "Islam". Nampaknya gerakan menjadikan PAS sebagai sebuah parti yang memperjuangkan Islam Liberal semakin berjaya.

Bravo, bravo Anwarista!


5 comments:

  1. dalam umno pun sama kalau bab nyanyi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno xlah gebang bwk perjuangan islam yg sgt islam mcm paspispus.. Hebat paspispus lagu nih.. Dayang siap kutuk ac mizal nyanyi key x betul.. Semua dia betul.. Xdak muzik pn sedap katanye.. Pttuuiii

      Delete
    2. Tengok??? Org len wat xleh.. Harrraaammmm.. Dia wat xper.. Hahaha

      Delete
  2. dulu suara wanita aurat-haram, bila pengharaman ditarik balik? kalau belum ditarik balik berdosa mendengarnya.

    ReplyDelete
  3. KAH...KAH...KAH..MMG DAH TERUK...TERUK..TERUK SSSGT....

    ReplyDelete

comment please.....