Konco-konco ku

Friday, September 7, 2012

BUKTI BERGAMBAR AZHAR IDRUS ADA FERRARI


Jika sebelum ini ada yang menafikan gambar UAI kesayangan malaun PAS bawa Ferrari, kini JB dapat gambar jelas lagi terang beliau memang punyai kereta mewah itu.

Puak pakatan nak kata gambar ni edit jugak ke? Kaya rupanya penceramah PAS ni. Hasil sumbangan duit rakyat yang ditipu.

posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. Sekadar pandangan...
    Secara positifnya, pelajar yang memilih pengajian Islam boleh cari makan dan jika kena caranya, mendatangkan pendapatan yang lumayan. Saya boleh tambah satu lagi prospek pekerjaan untuk anak saya. Anak lelaki ke 5 saya minat sukan bola sepak. Biliknya penuh gambar Ronaldo. Saya beritahu anak yang gaji RM1 juta seminggu. Kita tunjukkan pemangkinnya. Anak perempuan saya minat pengajian Islam. Mungkin boleh jadikan Ustaz Kazim dan Ustaz Azhar sebagai ikon dia. Boleh buat rumah tahfiz dan miliki kereta mahal. Anak lelaki pertama minat badminton. Tentulah sealu saya mencabarnya menjadi handal dan sekaya Chong wei...

    ReplyDelete
  2. biase le ostat bob lokman dah pakai alphard utk 2 tahun dekwah caci maki abby tuug banglo siap ostat plg femes ustz azhar idrus nih...klu soal bab pluralisme langsung tak jawab.. soalan yang paling banyak dia jwb ialah hukum melancap dalam isle cepattt dia jawab....yg penting ferarri beb

    ReplyDelete
  3. kah kah ostat yg plg bnyak soal jawab hukum melancap dlm isle boleh dapat frearri ppeerghh hukum pluralisme haramm tak jawb tabik tabikk

    ReplyDelete
  4. Cer tanya, 'kakak' Deepak pakai ferarri tak?

    ReplyDelete
  5. JB..mu dok tahu pende mu jgn ckp..nampak sgt mu ni bodo!

    ReplyDelete
  6. B***H nye lah kaauuu! tu filem pendek hr raya la.. lain kali nk post ape2 research dulu...jgn tunjuk sgt B***H kau tuuu...

    ReplyDelete
  7. Sekali ceramah dia dapat RM20 ribu paling sikit. Seminggu 4 kali..dah 80 ribu, sebulan idak ke 320 ribu. Tak payah bayar cukai pendapatan sebab siapa yg ada bagi resit masa masuk tabung derma..mmg layak ler pakai Ferrari!

    Formula ceramah amat senang, kaitkan isu2 panas semasa dan buat orang ketawa sampai lupa dunia.

    ReplyDelete
  8. Neraka jahannam mmg di penuhi orang2 yg menggunakan ugama sebagai modal utk kekayaan diri sendiri..tak yah tunggu mati, dah dapat tengok bukti masa dia hidup lagi. Inilah munafik sejati..musuh isalam dan di laknati Allah dan Rasul nya.

    ReplyDelete
  9. jangan fitnah orang tanpa siasat. Dalam gambar itu menampakkan UAI memandu sebuah kereta ferrari..betul. Tapi adakah kereta itu dia yang punya? tidak. Gambar itu petikan dari video klip pendek sempena hari raya.... wallahualam.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...