Konco-konco ku

Sunday, August 5, 2012

PKR WUJUDKAN SAYAP MAHASISWA MENGHASUT PELAJAR IPT!!

Semalam telah berlangsungnya satu majlis perasmian Kelab Mahasiswa PKR yang diadakan bagi membantu mereka untuk meraih undi golongan mahasiswa di universiti-universiti tempatan. Turut hadir adalah Nurul Izzah, Nik Nazmi, Rafizi Lembu, dan Kesavan.

Nurul Izzah selaku koordinator bagi Kelab Mahasiswa PKR ini berkata, mereka yang hadir semalam adalah ahli jawatankuasa tertinggi bagi setiap universiti di Malaysia dan seterusnya akan bergerak mencari ahli dikalangan rakan mahasiswa bagi menhadapi PRU13 akan datang.

Mereka disuruh lupakan belajar dan teruskan berpolitik walau dimana sahaja. Kerana politik boleh buat mereka kenyang asal matlamat tercapai ke Putrajaya. Nampaknya mahasiswa telah berjaya diperbodohkan lagi oleh mereka. Fikirkan.

6 comments:

  1. telor umno makin kecut...

    ReplyDelete
  2. Lebih baik telur kecut dari tak ada telor langsung....

    ReplyDelete
  3. Yang sokong PKR adalah golongan mahasiswa yang IQnya tahap terencat akal saja. Golongan yang tidak cemerlang dalam pengajian mereka. Golongan yang suka berhutang tapi enggan membayarnya. Jika mereka mahasiswa Melayu Islam mereka takkan menyokong sebuah parti yang diketuai oleh seorang peminat seks luar tabii.Mungkinan mereka juga miliki minat yang sama sapa tahu..........

    ReplyDelete
  4. mempunyai minat yg sama la tu!!!!

    ReplyDelete
  5. Matlamat PKR memang untuk mewujud golongan mahasiswa yang gagal dalam pelajaran agar mahasiswa tersebut terus gagal dalam hidup dan terus jadi budak suruhan PKR. Pemimpin PKR pun bukan lah yang pandai sangat jadi depa cari dan tubuh golongan bodoh untuk jadi hamba abdi mereka. Tak gitu PKR?

    ReplyDelete
  6. Pkr mmg lembu.bmula dgn atuk lembu,anak lembu dan bini lembu.hahahahaha.smuanye lembu bengap n tau buatskandal je

    ReplyDelete

comment please.....