Konco-konco ku

Monday, May 7, 2012

TAK TERKEJUT PUN..TIAN CHUA ROGOL ORANG...


Tian chua yang dikatakan pernah beromen dengan kekasih gelapnya dulu hingga mengandung dan kandungan itu terpaksa digugurkan atas paksaan tian chua sendiri. Rasanya dulu lagi JB dengar cerita ni tapi lama dah senyap. Tapi tiba tiba RPK telah mengeluarkan satu artikel berkisar tentang cerita yang sama.


Kita akan nantikan jawapan lanjut dari RPK atau tian chua sendiri.

1 comment:

  1. Jgn harap apa2lah...orang salahkan Umno gak...kenapa? semua tahu jawapannya. Kena gigit semut pun mereka kan salahkan Umno gak..... Sbb akai mereka dah mati...xboley fikir waras lg, hati mereka dh kering xde perasaan lg...nasib mereka baik ada Umno...kalau tidak siapa plak mereka nak salahkan....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...