Konco-konco ku

Monday, May 7, 2012

SAKSI PERAKAM GAMBAR GERSANG AZMIN ALI SUDAH TERDEDAH!!

Kes terbaru skandal seks dari pemimpin pakatan telah menjadi buah mulut yang agak panas seminggu dua ini. Dengan gambar muka dan susuk tubuh yang jelas, terang lagi nyata, segala penafian yang dibuat oleh pemimpin tertinggi pakatan sudah tidak dapat disangkal lagi. Sah memang muka salah seorang orang kanan Anwar Jubur.

Namun yang menjadi tanda tanya sehingga kini adalah siapa yang gatal tangan letak kamera litar tertutup didalam rumah pelacur pemimpin pakatan ini? Tak mungkin orang UMNO yang dituduhnya senang-senang nak masuk rumah tu jika tiada urusan.

Jika dilihat dari keadaan rumah terbabit, JB boleh menyatakan disini yang rumah ini masih baru diduduki ataupun hanyalah rumah singgah untuk mereka berdua melempiaskan nafsu. Ya! Memang sah orang dalam pakatan sendiri yang ingin menjatuhkan pemimpin pakatan ini.

Mengikut dari sumber maklumat yang diperolehi oleh YB Dr. Zulkifli Nordin, memang ada seorang pemimpin pakatan tertinggi negeri yang sudah lama menyimpan dendam dengan si penzina ini. Dan yang lebih menarik persengketaan antara kedua pemimpin pakatan ini sudah tidak dapat disorok lagi. Perebutan kuasa, harta, kerusi dan segala kebendaan milik negeri Selangor adalah punca utama perbalahan mereka.

Namun yang pasti tidak lama lagi segala kebenaran akan muncul. Dan penzina, peliwat akan terburai dengan pendedahan demi pendedahan untuk menyelamatkan Malaysia dari menjadi mangsa kerakusan pemimpin pakatan yang hipokrit ini. Nantikan.

3 comments:

  1. orang BN makan ramai-ramai biar sedikit pun tap mengapa, tapi PK mau makan sorang-sorang. tu le jadinya....

    ReplyDelete
  2. saluhudin pemimpin PAS dah bersumpah..anwar n azmin ada brani?hehehe

    ReplyDelete
  3. Pigletssssss atitute...just innonsnece,hell n fuck you all & this piglets are qualified to beadministeraters for this country..all this piglets BETTER GET OUT LOSE FROM LOVELY COUNTRY....siallll@@@binatngggggggggg tggu masa kamu akan disembahyangkan...sudah tua22222 dan dh nyanyuk2222 pn..blaiklah kamu2 ke jln yg benar..... insaflah kamu pigletessssssssssssssssssss.....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...