Konco-konco ku

Monday, May 7, 2012

PKR CABANG KUALA SELANGOR SEMAKIN 'BERTAMBAH' AHLINYA!!

Selepas 'berjaya' perhimpunan bersih di Kuala Lumpur Sabtu yang lepas, nampak gayanya semakin 'ramai' ahli-ahli baru PKR telah mendaftar keluar dari parti itu. Kejayaan mereka memporak perandakan dan menggugat keamanan negara sehingga media luar berjaya memutar belitkan fakta seperti yang diminta Anwar Al-Juburi.

Semalam telah berlangsungnya satu mesyuarat khas cabang Kuala Selangor yang dihadiri oleh ajk cabang dan perwakilan setiap ranting. Dapat dilihat hanya sekitar 10-15orang sahaja yang berjaya menghadirkan diri manakala yang lain mungkin telah mati syahid semasa bersih tempoh hari.

Inilah pejuang-pejuang bontot anwar jubur yang setia dibelakang parti kencing rakyat. Dikhabarkan juga ramai ahli pkr ni yang telah meninggalkan parti dan kembali menyokong bn setelah melihat sendiri keganasan perusuh bersih yang sanggup mencederakan polis sehingga parah. Lawan tetap lawan. Walaupun hanya 15orang perwakilan dan tidak tahu pulak berapa ramai ahli setiap ranting, mereka akan tetap menyokong anwar juburi hingga beliau jadi pm. Tunggulah sampai kiamat yop...

8 comments:

  1. ekekekek....mesyuarat dgn kerusi2 je laa...

    ReplyDelete
  2. hebat..memg cukup hebat parti kencing rakyat ni...perkara ni perlu disiarkan dimedia asing....tnjuk kpd dunia depa memg hebat..wakakakakak.khak puithhhh

    ReplyDelete
  3. kuala selangor....itu tempat aku tu...hahaha

    ReplyDelete
  4. Elehh..itu belom start lagi... Ehhh x la..ni mesti org UMNO photoshop gmbr ni..hehehe.. Itu saja yang aku termampu ungkapkan(org2 PAS & PKR ler)..jgn maree ler.. nanti kene juburi baru tau..!!

    ReplyDelete
  5. Biar dia terlungkup !,,, last last gantung diri,, tension.!

    ReplyDelete
  6. Tu la, tgk lambang PKR pun org syak semacam je, berlubang haha

    ReplyDelete
  7. budakpun dtg mesyuarat? kagumnya aku!!!!

    ReplyDelete
  8. kalau dah start berucap/bercakap kat rostrum...apa kejadahnya tk start lagi>>>lawak la korang nih

    pendekar

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...