Konco-konco ku

Tuesday, September 4, 2012

TERKINI!! PELAJAR BONTOT DIREMAN BANTU SIASATAN!!


Polis menahan seorang pelajar kolej berusia 19 tahun berhubung insiden memijak gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ketika Perhimpunan Janji Demokrasi di kawasan Dataran Merdeka, Khamis lalu.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Bukit Aman, Datuk Abdul Jalil Hassan berkata, pelajar itu ditahan pihaknya kira-kira jam 12 tengah hari di Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetic, Taman Maluri, Cheras, Kuala Lumpur.

Beliau berkata, pelajar itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi untuk siasatan lanjut di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan.

Menurutnya, dua pelajar lelaki di kolej yang sama turut diambil keterangan bagi membantu siasatan berhubung kes.

9 comments:

  1. hahaaha...mau kena JUBOR monyet ni dlm lokap!!!

    ReplyDelete
  2. well done police..... ajar budak ni cukup2... mak bapak budak ni tak bagi dia cukup ajaran sebab tu jadi macam tu.... kalau ko nak bagi sepak terajang pun lagi Ok....

    ReplyDelete
  3. la...awat tutup muka tu yop..??

    ReplyDelete
  4. x baek cakap camtu bro. x pasal2 mak bapak dia kena maki ngan lu. Waras sikit bila becakap.....

    ReplyDelete
  5. Pandai lak tutup muka. Masa tonggeng buka semua.
    Ahmad Nisfu says : Bodoh! bahalol!. Kecik-kecik tak nak mampos, dah besar menyusahkan orang!!.
    P.Ramlee says : Keturunan marang kerapu kepunder marang sekeper...!!
    S.Samsuddin says : Budak ni dah dapat demam malaria tapioca..!!

    ReplyDelete
  6. Budak baru nak naik.. Pk dia lagi hebat dari sume org. Haha. Weh berpijak pd bumi yg nyata. Kalo ko pijak atas angin mmg ko hebat. Tapi kalo stkt pijak atas tanah,anak aku pun pijak atas tanah budak oiii...

    ReplyDelete
  7. Ni lah dia budak yg bodoh xbleh diajar. Pandai xbleh di ikut.

    ReplyDelete
  8. Memalukan bangsa Melayu yang sepatutnya sinonim dengan ketinggian budi bahasa dan adap sopan, malah bertentangan dengan ajaran agama Islam.

    ReplyDelete
  9. budak amar ni bekas pelajar smk jalan kolam air dan memang rosak teruk serta terlampau taksub dengan muzik metal budaya barat

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...