Konco-konco ku

Friday, September 14, 2012

ADAM ADLI KEMBALI BERAKSI!! PENYOKONG SEMAKIN BERKURANG!!



Pilihanraya kampus sedang berjalan di IPT seluruh negara sekarang ini. Patutlah tengok sibuk je blog-blog mahasiswa semua dengan propaganda masing-masing. Tapi yang menarik perhatian aku tentang kisah Adam Adli yang kembali muncul mencari pengaruh di UPSI.


Gambar gambar dari UPSIdaily. Berdasarkan gambar gambar di atas jelas sekali menunjukkan bahawa majoriti rakyat dan mahasiswa sudah kenal siapa sebenarnya Adam Adli dan Safwan Anang. Bukan sekadar kenal malah mereka sudah tahu apa agenda sebaliknya yang mahu dibawa oleh mereka. 

Tiada lagi ruang untuk diperbodohkan lagi oleh Adam dan Safwan Anang. Tidak sampai sepuluh orang yang hadir untuk berdemo di UPSI pada 13 September 2012. Ini petanda besar majoriti mahasiswa sudah menolak cara politik ektrems, ganas dan keterlaluan yang cuba dibawa oleh kumpulan mahasiswa pembangkang.

4 comments:

  1. yg lain pegi kelas...

    ReplyDelete
  2. kegagalan Unisel dibawah pentadbiran kerajaan PR negeri Selangor berkaitan hutang sewa asrama pelajar2 Unisel yg tidak dibayar walaupun wang tersebut telah ambil dari pelajar menyebabkan pelajar2 teraniaya......tapi Adam Adli ni tak nampak muka pun untuk membela pelajar2 terbabit......konon nak nak jadi hero mahasiswa...hero taik kucing bolehlah..........

    ReplyDelete
  3. Kenapa lahanat ni tak kena buang pulak dari UPSI, takkan kita nak lahanat ni ajar anak kita. Lagipun kenapa Mohd Ammar boleh pulak kena buang tanpa ada rayuan lagi

    ReplyDelete
  4. Sb pengetua upsi pon geng lahanat depa gak...

    ReplyDelete

comment please.....