Konco-konco ku

Wednesday, October 7, 2015

TAMPAR ORANG CINA!! SAYA TAKKAN MINTA MAAF!! - TAJUDDIN RAHMAN

BARU kena cuit sikit punya bising Cina-Cina Malaysia tentang kenyataan SPIN daripada MalaysiaKini beberapa hari lepas ketika menjawab soalan yang diajukan oleh wartawan portal tersebut.

Ketika menjawap soalan yang dilemparkan oleh wartawan berkenaan dengan kaum Cina Malaysia yang meminta perlindungan daripada Kedutaan China, Tajuddin telah menafikan yang beliau ada mengeluarkan kenyataan LEMPANG atau TAMPAR semasa sesi soal jawab.

Namun seperti biasa, dasar MALAYSIAKINI punya perangai adu domba dan batu api. Habis dicanangnya satu dunia tentang kenyataan FITNAH daripada Timbalan Menteri Pertanian ini.

Maka, terlompat-lompatlah pemimpin Cina terutama daripada DAP dan MCA yang cuba untuk menjadi HERO mempertahankan kaum masing-masing.

Walau telah dinafikan banyak kali oleh Tajuddin, mereka terus-terusan menyerang tanpa berhenti hingga mendesak Tajuddin memohon maaf, WALAU bukannya perkataan tersebut keluar daripada beliau sendiri.

Inilah perangai kaum-kaum ini. Kita dapat lihat dan dapat nilai. 

Adakah dengan ayat TAMPAR mereka tergugat sebagai warganegara Malaysia?

Atau dah tak sabar nak pindah ke negara China?

Fikir dan nilai...

7 comments:

  1. Bukan PINDAH tapi BALIK ke China...

    ReplyDelete
  2. bukan balik..

    TAPI,

    BERAMBOSSSS...!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi mampus pun ok juga..

      Delete
  3. Bodoh punya bloger. kalau orang cakap "melayu nak kena pelempang" macamana? Bodoh! Nak cakap fikir la sikit.. Otak kat bontot ke? Jangan buat taik sebut sesuatu kaum yang lain. Macam Jamal patongko.. Kalau orang cakap Jamal Lembu macamana? Dia makan lembu kan? dia cakap cina makan babi, so ok cakap macam tu. Jamal Lembu tapi muka dia macam babi. bodoh tak reti nak mampus.
    melayu yang bodoh. merempat kerana diri sendiri macam taik. jangan salahkan bangsa lain. Sial la kau orang ni semua. buat malu orang melayu saja.

    ReplyDelete
  4. Apa lah yang nak di malukan dengan kaum si pemakan bangkai..sungguh rendah diri nilai mu..bodoh

    ReplyDelete
  5. Jangan salahkan Kaum Cina Pendatang Musibat ni tapi salahkan kaum melayu itu sendiri yang tak habis2 bercekau sesama sendiri.

    Ini yang membuat kaum Cina Pendatang Musibat ni ambil kesempatan.

    Melayu patut ambil iktibar dia atas sikap perkauman Cina yang menebal sejak dari dulu lagi untuk mengukuhkah Kaum Melayu itu sendiri

    Yang sebenarnya Cina Pendatang ni la yang benar2 Rasis!!!

    ReplyDelete
  6. Di negara gw org cina jarang mau berbaur dg pribumi. Mrk men judge klo org pribumi malas

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...