Konco-konco ku

Sunday, May 13, 2012

ROGOL WANITA MAT SALEH, 2 PENYOKONG PAS DITAHAN!!


KOTA BHARU - Dua lelaki warga tempatan diburu polis bagi membantu siasatan kes cabul dan rogol dua wanita Switzerland disini, Rabu lalu.

Ketua Polis Kota Bharu, Assistan Komisioner Azham Othman berkata,mangsa, Mirjam Tuenadan Mechele@ Weber masing-masing 25 tahun,dipercayai baru tiba dari Pulau Perhentian kira-kira jam 2.20 petang sebelum pergi ke pejabat Kedutaan Thailand untuk mendapatkan visa  ke Bangkok, Thailand.

Menurut Azham, selepas selesai berurusan, kedua-dua mangsa berjalan kaki pulang ke hotel penginapan mereka di sebuah hotel di Pintu Pong dan disapa oleh seorang lelaki yang menunggang motosikal dan bersetuju membantu dua wanita itu untuk menguruskan perjalanan mereka ke Bangkok.

“Selepas bertemu lelaki terbabit, dia mengarahkan dua wanita itu menunggu di hadapan kuarters Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) bagi menunggu rakannya untuk mendapatkan kereta.

“Hampir dua jam menunggu, sebuah kereta hitam tiba dan dua lelaki keluar dari kereta telah memaksa dua wanita itu masuk ke dalam kereta dan dibawa ke sebuah banglo,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian, hari ini.-SH

7 comments:

  1. org pas nafsu binatang...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. bodoh..tang mana dorang tu penyokong pas? nak fitnah agak2 la sial..

    ReplyDelete
  3. ha..ha..penulis tak dapat lari penyokong PR gila seks...,,kan pakatan menyokong kebebasan seks...

    ReplyDelete
  4. artikel fitnah yg terbodoh lg haramjadah bagi suku kedua tahun ini

    ReplyDelete
  5. LGBT lubang kunyit kaki aiskrim zina bini org nk sangkal ape lg? Poknik ngaku lulus lesen arak bai..jgn jd bodoh

    ReplyDelete
  6. woi Zubri...awatnya lagu tu.? dh kena ats btg hidung ke.? PAS dh parah, parti caca merba...lol..

    ReplyDelete
  7. bkn ada pengajaran apa pun dgn kisah ni, karut jer

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...