Konco-konco ku

Tuesday, February 12, 2013

TERKINI!! LAGI CAWANGAN PAS AKAN TERBUBAR AKIBAT AHLI KELUAR PARTI!!

GEMPAK!! Confirm kali ini PAS Selangor akan menangis lagi. Confirm Rani Renek sakit jantung. Sebab apa? 

Aku baru mendapat info terbaru yang salah satu Cawangan PAS di Selangor ini akan dibubarkan kerana penghijrahan beramai-ramai ahli-ahlinya ke dalam UMNO. 

Satu majlis kecil akan diadakan di bahagian ini. Mungkin ada yang tak percaya, mungkin ada yang terkejut. Tapi itulah hakikat sebenar yang perlu ditelan PAS Selangor.

Biarlah rahsia dahulu. Tak sampai hati nak buat kepimpinan PAS Selangor sakit jantung cepat sangat. Tunggu dan lihat sahaja PAS cawangan mana yang akan dibubarkan pada 13 Februari ini (esok malam) sekaligus menutup terus cawangan tersebut dan hanya tinggal satu cawangan UMNO sahaja di sana.

Semua dah sedia nak bagi BN menang kat Selangor??? Yeah!!!

4 comments:

  1. aku rasa kat kelantan pun byk yg berpaling tadah kpd BN. Pemimpin PAS bakal hilang wang pertaruhan.. yg untung DAP! bodoh punya PAS

    ReplyDelete
  2. PRU kali ni banyak undi protes oleh orang2 PAS..,UMNO akan menang hampir semua kawasan majoriti melayu...kali ni PAS & PKR akan kalah teruk....

    ReplyDelete
  3. tsunami BN membawa gelombang merah..
    teori 'swing vote' mmg.benar2 berlaku.

    Undi BN demi kesinambungan Program Transformasi Ekonomi yg.menjamin anak2 kita ada peluang pekerjaan dan menuju NEGARA BERPENDAPATAN TINGGI tak lama lagi!!

    gen2felda

    ReplyDelete
  4. kita org melayu kena beringat sejak zaman kesultanan melaka lagi org melayu senag di tipu/ bohong/ lebong... tapi skrang org melayu kena buka minta kena nilai mana yang intan dan man yang kaca..

    ReplyDelete

comment please.....