Konco-konco ku

Wednesday, September 26, 2012

TERKINI!! 'RAKAN' ANWAR YANG SPONSOR JET PERIBADI DARI SARAWAK??

Semakin menarik pula kes jet peribadi yang disewa oleh Anwar ni. JB rasa terpanggil untuk mengolah dengan lebih detail berkenaan siapakah penaja utama penyewaan jet peribadi Anwar ke Labuan, Sabah.

Datuk Mohd Taufik Omar menafikan ada hubungan istimewa dengan Anwar dan tidak pernah berhubung dengan beliau mengenai penyewaan jet itu sebaliknya salah seorang 'rakan' Anwar yang dikhabarkan dari Sarawak yang menguruskan semua itu secara profesional.

Kos sewa jet tu untuk 2 hari adalah RM96,000 dan siapakah 'rakan' Anwar dari Sarawak yang sanggup melabur sebesar itu untuk Anwar dan rakan sekutunya ke Labuan?

Tolong sampaikan kat Anwar, siapakah 'rakan' beliau yang begitu murah hati? Atau adakah hanya sebagai proksi Yahudi yang berlindung di Sarawak? Atau orang Najib sendiri yang bersedia untuk menikam PM bila-bila masa dari sekarang?

Jawablah Anwar sebelum pendedahan seterusnya dibuat....

3 comments:

  1. Kalau rakan baik Anwar di Sarawak adalah Dato Sng Chee Hua.Beliau mendapat tanah seluar 700hektar di Tg.Malim selepas PKR berkuasa.

    ReplyDelete
  2. JB dedahkan hari ini juga siapakah rakan Anwar yang berasal dari Sarawak itu.Pendedahan mungkin akan membuka arah kepada satu lagi'konspirasi' yang lebih besar..

    ReplyDelete

comment please.....