Konco-konco ku

Saturday, July 7, 2012

PANAS!! PKR SELANGOR ANJUR PROGRAM "HOW TO HACK" BLOG PRO-KERAJAAN!!

Baru-baru ini, kerajaan Selangor iaitu pakatan telah menganjurkan satu program seminar "How To Hack" yang ditujukan untuk menggodam website dan blog pro-kerajaan yang semakin berleluasa di alam maya. Program sehari ini telah menjemput seorang tenaga pengajar dari Certified Ethical Hacker untuk memberi tunjuk ajar dan cara-cara meng'hack' website dan blog pro-kerajaan.

Program yang diadakan di Bangunan SUK Negeri Selangor itu menunjukkan yang puak pakatan telah semakin terkesan dengan peperangan alam maya yang sekarang telah dipelopori oleh pro-BN. Takutnya mereka hingga menjemput tenaga pengajar untuk mengajar mereka tentang strategi peperangan alam maya.

Pergh!! Khusyu' semua malaun tu dengar!!

6 comments:

  1. bagus ler tu..tumbangkan le umno ni..kami anak rantau perak udah marah bebeno melihat pemerintah umno sekarang..yg udah merampas undi kami di perak...sebelum ni sia2 je undi kami bagi mandat kat umno perak..kami meyokong pr perak pru 12 sebelum ni..atas kekecewaan kami terhadap pak lah pada pru 12 lalu..lepas umno rampas undi kami pada 2009..buat kami semua sedar yg meyokong pr atas kekecewaan ini akan kekal terus meyokong pr perak..atas sebab pemerintahan yg mengecewaan... sebab itu kami undi pr pada 2008 lalu..rampasan undi di perak ini ..buat kami makin sedar dan matang ..yg umno dulu dan sekang udah lain dari apa umno yg sebelum ni...rasa ya pru 13 ni..kami sendiri akan hukum parti yg kami juang kan selama ni pasti akan terkubur... umno pasti tumbang di perak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni pencacai PR.hebat mereka cerita kata kau ni orang Perak.sebenarnya ko sorang je cai PR yang nak undi PR.pandai2 mewakili semua orang kunun.woii dulu bleh la orang undi PR.Sekarang rakyat sedar PR ni parti penipu.

      Delete
  2. cagcai nuar jubo tuu....

    ReplyDelete
  3. umno tak best ! pakatan lagiiiiiiiiiiiii tak bessstt !!

    ReplyDelete
  4. Teman pun oghang perak. Idak le menyokong langsung PR tu. Geli bebenor dengor name tu. Ko tak payah le angan2 mewakili suara rakyat perak coz ramai yg menyokong BN trrutama dibwh pemerintahan DS zambry. Byk kemajuan yg tlh dilaksanakan berbanding menteri besar lain. Oooii anonymous july7 8.38pm, si nizsr tu baru jd memteri besar xbrp bulan, hbs tanah2 yg org2 cina teroka tanpa permit di tanah kjaan sdh bertukar milik mnjadi hak mrk. Duku tnh berstatus leasehold byk yg ditukar mnjadi freehold. Silap haribulan dgn ko sekali digadainye... Eeiiii toling la. Geli benor tgk muka pemimpin PR yg penuh dgn kisah porn masing2....

    ReplyDelete
  5. Batang AlJuburi yang akan tumbang hak tuihhhh!

    ReplyDelete

comment please.....